چهره دلنشین «هلیا امامی»توجه همه را به خود جلب کرد!

هلیا امامی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون فعالیت خودش را با حضور در کلاس‌های بازیگری مرحوم استاد سمندریان آغاز نمود و توسط او به چیستا یثربی معرفی شد و سپس مدت‌ها در تئاتر به ایفای نقش پرداخت.

هلیا امامی بازیگر خوش چهره و جوان ایرانی است. هلیا امامی در جدید ترین پستش تصویری از خودش با صورت ملیح که در اینستاگرامش منتشر کرد.

 

ازدواج هلیا امامی

هلیا امامی ازدواج نکرده و مجرد می باشد و عکس هایی که از ایشان به همراه یک آقا در فضای مجازی منتشر شده متعلق به برادرشان است.

 

 

در آخر با بازی در ۲ تله فیلم به نام‌های غزل و بزرگراه سینمایی شیرین به کارگردانی داوود توحید پرست و ساکن کلبه چوبی به کارگردانی حسین لیالستانی توانست به دنیای تصویر وارد شود.

هلیا امامی با فیلم تقدیر نهایی به کارگردانی محسن توکلی اولین حضور حرفه‌ای خود را در سینما به ثبت رساند و در این فیلم درکنار بازیگرانی مانند پوریا پورسرخ، شاهرخ استخری، بهنوش بختیاری، رضا رویگری به ایفای نقش پرداخت.

هلیا امامی بازیگر جوان و خوش چهره سینما و تلویزیون ایران است که فعالیت هنری‌اش را با حضور در کلاس های استاد مرحوم سمندریان آغاز کرد.

هلیا امامی متولد ۲۱ مرداد سال ۱۳۶۶ در تهران می باشد. او به جز بازیگری در حرفه مدلینگ هم فعالیت می کند و هم اکنون با یکی از برندهای مطرح ایرانی همکاری میکند.

ورود هلیا امامی به عرصه بازیگری

هلیا امامی دوره بازیگری را زیر نظر استاد حمید سمندریان آغاز کرد سپس مدت ها در تئاتر بازی کرد و در نهایت در تله فیلم‌های “غزل و بزرگراه سینمایی شیرین” به کارگردانی داوود توحید پرست و “ساکن کلبه چوبی” به کارگردانی حسین لیالستانی، توانست به عرصه تصویر قدم بگذراد.

هلیا امامی با بازی در ٢ تله فیلم به نام های غزل و بزرگراه سینمایی شیرین به کارگردانی داوود توحید پرست و ساکن کلبه چوبی به کارگردانی حسین لیالستانی توانست به دنیای تصویر وارد شود.

اولین حضور حرفه ای او در سینما با فیلم تقدیر نهایی در سال ۱۳۹۲ به کارگردانی محسن توکلی بود و در این فیلم سینمایی با هنرمندانی مانند پوریا پورسرخ، شاهرخ استخری، بهنوش بختیاری، رضا رویگری همکاری کرد.

هلیا امامی سال ها پیش از طرف استاد سمندریان به چیستا یثربی معرفی شد و در نمایشنامه ای برای جشنواره فجر آماده می شد ایفای نقش کرد و موفق هم بود.

فیلم تاریخی آتش و قداره

هلیا امامی تجربه بازی در فیلم سینمایی «آتش و قداره» به کارگردانی محمد عرب را دارد که در آن اثر نقش اصلی را به عهده داشته و با حسین یاری همبازی بوده است. این فیلم بر اساس طرحی از داستان «داش آکل» نوشته صادق هدایت است و هلیا امامی نقش مرجان را در آن مقطع تاریخی بازی می‌کند.

 نقش مهربانو در مجموعه “از یادها رفته”

هلیا امامی در سریال تاریخی از یادها رفته که در ماه رمضان 98 از از شبکه یک می‌شود با بازیگرانی همچون میترا حجار، پوریا پورسرخ، کامران تفتی، حسین یاری، رضا یزدانی، مهدی سلوکی و بیتا فرهی همبازی شده است.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا