مرگ مشکوک یک زن میانسال

سوزاندن همسر به دلیل اختلافات خانوادگی

چندی قبل کارکنان انتظامات بیمارستان شهدای یافت آباد، مرگ مشکوک یک زن میانسال را در تخت بخش اورژانس به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کردند.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 151 یافت آباد، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، کارشناسان تشخیص هویت و متخخصصان پزشکی قانونی راهی بیمارستان مورد نظر شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در سردخانه بیمارستان با جسد زن میانسالی مواجه شدند که براثر سوختگی شدید فوت کرده بود؛ بررسی‌های اولیه نشان می‌داد متوفی از شهرری به این مرکز درمانی منتقل شده و همسرش نیز با توجه به جراحت شدید سوختگی که دارد بستری است که همین موضوع شک کارآگاهان را برانگیخت!

تحقیقات ابتدایی کارآگاهان حکایت از آن داشت، با توجه به آثار مواد شیمیایی آتش‌ زا روی لباس زن و سوختگی همسرش بخصوص از ناحیه دست این حادثه مرگبارعمدی بوده است که همین سرنخ کافی بود تا دستور بازداشت تنها متهم پرونده از سوی بازپرس دادسرای شهرری صادر شود.

متهم که دچار اختلالت روحی و روانی است پس از بهبودی سوختگی‌هایش در اظهارات ضد و نقیضی به قتل همسرش اعتراف و عنوان کرد به دلیل اختلافات خانوادگی با همسرش درگیر شده و با ریختن مواد اشتعال‌زا روی مقتوله اقدام به آتش افروزی کرده است.

با توجه به اختلالات روانی متهم و اعتراف صریح به قتل همسر، وی با دستور بازپرس دادسرای شهرری برای سیرمراحل درمانی به بیمارستان روانپزشکی رازی منتقل شد همچنین تحقیقات برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ادامه دارد.

منبع: rokna.net

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا