رقم قراردادها کم شد!

بدینسان:

مدیران باشگاه استقلال در یک اقدام ویژه سعی بر کاهش رقم قرارداد بازیکنان و مربیان کرده‌اند؛ اتفاقی که به سود باشگاه خواهد بود.

اتفاق ویژه در استقلال: رقم قراردادها کم شد!

علی خطیر که به تازگی به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال منصوب شده، در یکی از اولین اقدامات خود برای کاهش رقم قراردادهای بازیکنان و کادرفنی اقدام کرده است. با توجه به انتشار رقم قرارداد استقلالی‌ها در روز گذشته مشخص شد که این باشگاه یکی از گران‌ترین تیم‌های لیگ برتر بوده است. ایرادهای گرفته شده به این مساله و البته قراردادن سقف بودجه برای باشگاه‌ها باعث شده تا خطیر و همکارانش برای پایین آوردن هزینه‌ها اقدام کنند.

یکی از مهم‌ترین اقدامات خطیر در روزهای گذشته همین مساله کاهش رقم قراردادها نسبت به فصل پیش بوده است. بعد از ماجرای گم شدن قرارداد جواد نکونام و اینکه مشخص شد برگه های امضاشده پیش‌نویس قرارداد بوده، هنگام عقد قرارداد رسمی با سرمربی آبی‌پوشان او دو میلیارد تومان از رقم قرارداد مورد توافق خود با حجت کریمی تخفیف داد و با مبلغ پایین‌تری قرارداد را امضا کرد. نکونام که گفته بود برای پول به استقلال نیامده و به خاطر هواداران شرایط سخت را تحمل می‌کند با تخفیف مالی در قرارداد خودش به مدیران باشگاه در راستای کاهش رقم ها کمک شایانی کرد.

از این رو تعدادی دیگر از بازیکنان استقلال هم هنگام امضای قرارداد جدید رقم های پایین‌تری را نسبت به سال پیش در قراردادشان نوشتند. سیدحسین حسینی کاپیتان آبی‌پوشان و دروازه‌بان باتجربه این تیم هم دیشب قراردادش را تمدید کرد، حاضر شد برگه سفید و بدون مبلغ را امضا کند و حالا مسئولان باشگاه در قرارداد امضا شده رقم مد نظر خود را خواهند نوشت که آن هم از رقم پارسال کمتر است.

1855177

همه بازیکنانی که قراردادشان را تمدید کردند رقم خود را نسبت به پارسال پایین‌تر آوردند و از طرفی عارف غلامی نیز که زمزمه‌های بازگشتش به استقلال مطرح شده، حاضر است با رقمی پایین تر از سال گذشته قرارداد خود را تمدید کند.

حتی گفته می‌شود صحبت‌هایی از سوی مدیریت باشگاه با برخی بازیکنان دارای قرارداد هم شده تا آنها نیز رقم خود را پایین بیاورند و در مجموع به اقتصاد باشگاه کمک انجام بدهند.

استقلالی‌ها در ساعات گذشته با اتحاد بیشتر در مسیر کسب موفقیت در لیگ برتر گام برمی‌دارند؛ بازیکنان و کادرفنی سعی دارند با کمک به مدیریت باشگاه گامی در راستای حل مشکلات مالی بردارند و این مساله وظیفه مدیران را در راستای تامین منابع مالی و پرداختی های منظم به آنها دشوارتر جلوه خواهد داد.

منبع: ورزش سه

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا