چهره واقعی و بدون گریم مینا دلشاد بازیگر سریال ستایش باورنکردنی است/باید یک مدلینگ حرفه ای می‌شدی!!

بازیگر نقش عزت در سریال ستایش می‌گوید چهره زیبا در پیشنهاد نقش به بازیگرها موثر است و کسانی که جزو چشم رنگی‌های سینما نیستند باید تلاش‌شان را بیشتر کنند.

مینا دلشاد از بازیگرای کمتر شناخته شده اما با استعدادی است که در تلاشه تا با انتشار تصاویر جذاب از خود بیشتر دیده بشه!

بیوگرافی مینا دلشاد

مینا دلشاد متولد ۶ خرداد ۱۳۷۰ در مشهد، بازیگر است،فارغ التحصیل فوق دیپلم پرستاری می باشد، فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و با سینما جلوی دوربین رفت سپس به تهران مهاجرت کرد و حالا در تلویزیون بازی می کند

علاقه به موسیقی

خیلی به آواز علاقمند هستم و گهگاهی برای خودم می خوانم؛ آقای شادمهر عقیلی و چند خواننده جوان مثل موزیک های اشوان را دوست دارم

مینا دلشاد در ستایش ۳

آخرین نقش آفرینی مینا دلشاد تاکنون در سریال ستایش ۳ بوده است که در نقش عزت همسر حمید راننده و دستیار پریناز ایفای نقش کرده است. همسری سنتی و با لهجه مشهدی که بسیار خوب از عهده این نقش بر آمده است. از دیگر سریال‌های شاخص که مینا دلشاد در آن نقش ایفا کرده است، سریال گمشدگان بود که موضوع اصلی آن اعتیاد و از هم پاشیدگی خانواده بود. این مجموعه در سال ۱۳۹۶ به کارگردانی رضا کریمی ساخته شده است. مینا دلشاد در این سریال در نقش دختری به نام بندی که در مقطعی دوست و همراه ترنج نقش اصلی فیلم، بوده است، نقش آفرینی کرده است.

مینا دلشاد البته که سابقه بازی در سریال هیا دیگر رو هم داشته که اتفاقا تو یکیشون باز هم با آقای داریوش ارجمند همبازی بود. ماه و پلنگ با بازی علی شادمان و شاهرخ استخری نیز از سریال های پربیننده و خوبی بود که صدا و سیما به نمایش گذاشت.

 

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا