آیفون 16 پرو مکس با یک دوربین شگفت انگیز!

به گفته یک افشاگر، آیفون 16 پرو مکس به سنسور پیشرفته سوپر تله فوتو مجهز خواهد شد.

آیفون 15 هنوز رونمایی نشده است، اما شایعات در مورد مشخصات نسل بعدی یعنی آیفون 16 پرو مکس هم اکنون قوی است. بر اساس افشای Digital Chat Station، این سری که احتمالاً در سپتامبر 2024 روی صحنه خواهد رفت، اکنون دارای یک ویژگی منحصر به فرد خواهد بود.

به گفته این منبع، آیفون 16 پرو مکس به دوربین زوم پریسکوپی «سوپر تله فوتو» مجهز خواهد شد. این اصطلاح به دوربین هایی با فاصله کانونی بیش از 300 میلی متر اطلاق می شود که نسبت به زوم 77 میلی متری آیفون 14 پرو مکس ارتقاء قابل توجهی دارد.

همچنین طبق شایعات، آیفون 15 پرو مکس اولین گوشی مجهز به لنز پریسکوپیک (غیر سوپر تله فوتو) اپل خواهد بود که در ماه سپتامبر رونمایی خواهد شد. بنابراین این شرکت آیفون 16 پرو مکس را علاوه بر لنز پریسکوپ به سیستم پیشرفته تری نیز مجهز خواهد کرد.

امروزه اغلب در عکاسی ورزشی و حیات وحش از دوربین های سوپر تله استفاده می شود و در صورت فاصله کافی از سوژه در حالت پرتره نیز استفاده می شود. علاوه بر این، این منبع فاش شده ادعا کرده است که سنسور اصلی آیفون 16 پرو مکس (1.28 اینچ) حدود 12 درصد بزرگتر از 14 پرو مکس (1.14 اینچ) خواهد بود. با این حال، انتظار می رود آیفون 15 پرو مکس در این بخش بدون تغییر باقی بماند.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا