تیم ملی زنان به پیروزی رسیدند

جام جهانی زنان: شروع بی‌دردسر قهرمان

تیم ملی زنان آمریکا صبح امروز موفق شد برابر ویتنام به پیروزی برسد و گام اول را در رقابت‌های جام جهانی محکم بردارد.

جام جهانی زنان: شروع بی‌دردسر قهرمان

به گزارش “بدینسان”، تیم ملی زنان آمریکا صبح امروز در اولین دیدار از مرحله گروهی جام جهانی 2023 به مصاف تیم ملی زنان ویتنام رفت و موفق شد با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی برسد.

آمریکا که به عنوان مدافع عنوان قهرمانی قدم به این مسابقات گذاشته است، خیلی زود در دقیقه 14 روی پاس الکس مورگان و ضربه سوفیا اسمیت به گل رسید تا با آرامش خاطر بیشتری بازی را ادامه دهد.

در دقایق پایانی نیمه اول بود که کمک داور ویدیویی هم به کمک این تیم آمد و یک ضربه پنالتی را به سود آنها اعلام کرد اما مورگان که یکی از ستاره‌های فوتبال زنان در چند سال اخیر بوده نتوانست از این فرصت استفاده کند و دروازه‌بان ویتنام توپ را مهار کرد.

1900503

این پایان ماجرا نبود و پیش از آن که سوت پایان نیمه اول به صدا دربیاید، بار دیگر اسمیت بود که موفق شد دروازه حریف را باز کند تا آمریکا با خیالی آسوده راهی رختکن شود.

ویتنام با وجود این که نتوانست نمایش چندان خوبی در این دیدار ارائه کند  و حتی یک شوت به سمت دروازه آمریکا نزد اما مقاومت جانانه‌ای در نیمه دوم داشت که بالاخره در دقیقه 77 شکست و آنها گل سوم را این بار روی پاس اسمیت و توسط لیندزی هوران دریافت کردند.

1900504

به این ترتیب، آمریکا در گامی اول توانست بدون مشکل و دردسر خاصی از سد ویتنام عبور کند. اسمیت با دو گل و یک پاس گل بهترین بازیکن این میدان لقب گرفت.

منبع:ورزش سه

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا