تیپ و استایل منحصر به فرد رضا عطاران و سعید آقاخانی در اوایل جوانی شان/نگاه استیل گنگو!…

سعید آقاخانی و رضا عطاران دو دهه است که نبض کمدی ایران را در دست گرفته اند و براساس آمار پرمخاطب ترین سریال های کمدی را در دهه هشتاد و نود ساخته اند.

آن ها که به فاصله سه سال از یکدیگر کار بازیگری را آغاز کردند، در ابتدای دهه هشتاد کارگردانی را هم تجربه کردند و به خوبی از پس آن برآمدند.در طول یک دهه اخیر هم سعید آقاخانی با سریال نون خ مخاطبان را پای قاب تلویزیون نشانده است.

رضا عطاران هم چند سالی ست که در بازیگری کم کار شده و آخرین کارگردانی او هم به مجموعه بزنگاه باز می گردد که در سال 87 پخش شد.

با این اوصاف سعید آقاخانی تصویری مشترک با رضا عطاران در اوایل جوانی و با تیپ و ژستی خاص منتشر کرده است.سعید آقاخانی بازیگر، نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون متولد ۴ اسفند ۱۳۵۰ در بیجار است.

وی دانش‌آموخته تئاتر از دانشگاه تهران است. از میان افتخارات او می‌توان به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از سی و سومین جشنواره فیلم فجر برای فیلم خداحافظی طولانی اشاره کرد.

وی سابقه بازی در فیلم هایی همچون پیتزا مخلوط، هرچی خدا بخواهد، نون خ، من دیه‌گو مارادونا هستم، عالیجناب، آباجان، اروند، لامپ ۱۰۰، یک کیلو و بیست‌و‌یک گرم، خون شد، قسم و حمال طلا را در کارنامه هنری خود دارد.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا