عکس رمانتیک محرمانه از ریحانه پارسا

برترین‌ها: عکسی از ریحانه پارسا و همسرش در فضای مجازی منتشر شده است.  در فضای مجازی گفته شده همسر او ترک است و ۴۶ سال سن دارد.

فعالیت حرفه‌ای

فروردین ۱۳۹۸، پارسا مهمان برنامهٔ خندوانه بود. میان‌برنامه‌ای که او به همراه سینا مهراد در آن شرکت کرد از لحاظ بازتاب در شبکه‌های اجتماعی و تعداد بینندگان تلوبیون رکورددار شد.بهمن ۱۳۹۷ هم در برنامهٔ خیابان جام جم حضور یافت و پس از پخش صحنه‌هایی از سریال پدر، اشک در چشمانش حلقه زد.حضور پارسا در گفتگوهای تلویزیونی در برنامهٔ ایرانیوم در مرداد ۱۳۹۷ صورت گرفت.

حامد عنقا و بهرنگ توفیقی به خاطر انتخاب پارسا برای ایفای نقش لیلا در سریال پدر که آن زمان فردی ناشناخته بود تحسین شده و کارشان «ستاره‌سازی» خوانده شده‌است. به عقیدهٔ آرش خوشخو، منتقد فیلم، نقش‌آفرینی پارسا در خوب، بد، جلف ۲ «نقطهٔ ضعف فیلم» بوده و او «به کلیت فیلم ضربه زده‌است». او فیلم کوتاهی به نام زمان یک ماهی را منتشر خواهد کرد که اولین تجربه کارگردانی او خواهد شد.

ریحانه پارسا (زادهٔ ۱ اسفند ۱۳۷۷) بازیگر ایرانی است. او نخستین فعالیت حرفه‌ای خود را با نقش‌آفرینی در مجموعه پدر (۱۳۹۷) آغاز کرد و برای این نقش نامزد دریافت جایزۀ حافظ در رشتهٔ بهترین بازیگر زن درام شد. او در ۲۱ سالگی با مهدی کوشکی ازدواج کرد و کمتر از یک سال بعد از وی جدا شد.

ریحانه پارسا و همسرش در یک قاب رمانتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا