استایل ساده و پوشش جنجالی همسر احمد عابدزاده و دختر زیبایش!

تصویری بسیار زیبا از احمدرضا عابدزاده دروازهبان محبوبسال های دور تیم ملی فوتبال کشورمان به همراه همسرش نفیسه لطیفیان را مشاهده می کنید.

ازدواج

احمدرضا عابدزاده سال ۱۳۶۶ وقتی ۲۱ ساله بود با خانم نفیسه لطیفیان ۱۶ ساله ازدواج کرد که دو سال بعد دخترشان نگار به دنیا آمد،این زوج در سال ۱۳۷۲ هم صاحب یک فرزند پسر بنام امیر شدند

اوج شهرت احمدرضا در بازی‌های آسیایی ۱۹۹۰ پکن اتفاق افتاد که با وجود آسیب دیدگی از ناحیهٔ انگشتان دست، با مهار ۲ پنالتی در فینال مسابقات در برابر کره شمالی ایران را به قهرمانی آسیا رساند او در طول این مسابقات جمعاً ۲ گل دریافت کرد که هر دو گل نیز از روی نقطه پنالتی وارد دروازه عابدزاده شد. در آن دوره از مسابقات علی پروین سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بود.

 

بیوگرافی احمدرضا عابدزاده

احمدرضا عابدزاده متولد ۴ خرداد ۱۳۴۵ در آبادان دروازه بان سابق فوتبال می باشد،با ۱۹۰ سانتی متر قد در تیم ملی و باشگاهی آنچنان درخشید که لقب عقاب آسیا را گرفت و حالا در دوران بازنشستگی رستوران داری و گاهی مربیگری می کند.

نگار عابدزاده

نگار عابدزاده مانند پدرش علاقه مند به ورزش می باشد و توانسته کمربند مشکی کیک بوکسینگ را کسب کند رشته تحصیلی اش مدیریت بازرگانی می باشد.

 

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

This will close in 0 seconds