خرید‌های جدید نکونام مستقیم از استانبول

اشگاه استقلال با استخدام دو بازیکن رده سنی امید، امروز تحرک تازه‌ای در فصل نقل و انتقالات به نمایش گذاشت.

خرید‌های جدید نکونام مستقیم از استانبول!

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که هواداران استقلال در انتظار شنیدن اسم‌های دهان پر کن و پرسروصدا در بازار نقل و انتقالات لیگ برتر هستند، این باشگاه امروز با دو بازیکن تیم المپیک ایران قرارداد امضا کرد. نفر اول آریا برزگر، مهاجم شیرازی سابق تیم ملی جوانان و باشگاه پرسپولیس که فصل گذشته در نفت مسجدسلیمان بازی می‌کرد و نفر دوم محمدرضا خالدآبادی، دروازه‌بان سابق هوادار که از جوانان پرسپولیس به این باشگاه تهرانی رفته و زیر نظر داوود فنایی درخشیده و به گلر تیم المپیک تبدیل شده بود.

استقلال با این دو خرید جوان، تمرینات خود را با نفرات بیشتری ادامه خواهد داد؛ آن هم در شرایطی که به آمدن خالدآبادی، علیرضا رضایی، گلر سابق تیم پیکان که دقیقا در همین شرایط و با امید بسیار به استقلال آمده بود، باید این باشگاه را ترک کند. رضایی که در سال قهرمانی آبی‌ها با نظر فرهاد مجیدی و صالح مصطفوی پیراهن استقلال را به تن کرده بود، در فصل گذشته در مقاطعی کوتاه فرصت بازی پیدا کرد اما شرایط طوری پیش رفت که او به پایان همکاری‌اش با استقلال برسد.

با این حال سید حسین حسینی، دروازه‌بان باتجربه و سابقا ملی‌پوش استقلال، با عبور از چالش‌های بزرگ در این باشگاه ماندنی شد تا دوباره در جدال با دو گلر جوان (خالدآبادی و سعیدی‌فر) احتمالا شماره یک استقلال در فصل آتی باشد.

1889798

اما آریا برزگر که در‌ پرسپولیس مجال بازی پیدا نکرد و بعد از حضور در یک لیگ خارجی به فوتبال ایران بازگشت و در نفت مسجدسلیمان به میدان رفت هم در شرایطی مشابه با خالدآبادی باید در انتظار فرصتی برای درخشش باشد؛ آن هم در شرایطی که استقلالی‌ها هنوز خط جلوی خود را کامل نکرده و سجاد شهباززاده نیز قصد جدایی از این باشگاه را دارد و در حال حاضر دو گزینه (پیمان بابایی و ارسلان مطهری) برای گشودن دروازه حریفان در دسترس سرمربی استقلال هستند. البته جواد نکونام قصد دارد یک مهاجم خارجی را به جمع آبی‌ها اضافه کند اما فعلا اولویت‌های خط حمله استقلال شامل همین سه بازیکن خواهد بود.

نکته جالب درباره هر دو بازیکن، حضورشان در پرسپولیس و پوشیدن پیراهن قرمز است. این دو در فوتبال برتر در این مورد توضیحاتی دادند و مشخص بود که دوست دارند دوباره در یک تیم پرطرفدار بازی کنند. البته خالدآبادی در آنجا اسمی از پرسپولیس نیاورد اما برزگر اشاره‌ای کوچک به احتمال بازگشت به پرسپولیس داشت. با این حال دوره حضور این دو در جمع قرمزها و درخشش‌شان در پیراهن سرخ در حدی نبوده که بشود آن‌ها را بازیکن پرسپولیس قلمداد کرد و این مسئله تنها یک موضوع رسانه‌ای برای جلب نظر مخالف است اما وقتی این اتفاق در فصل نقل و انتقالات رخ می‌دهد، گریزی از آن نیست که کمی حساسیت موضوع بیشتر کرد!

1888385

نکته جالب اینکه دو خرید جدید استقلال به محض بازگشت تیم امید از استانبول و پایان اردوی تدارکاتی این تیم، به اردوی استقلال اضافه می‌شوند.

استقلال با این دو بازیکن، خریدهای خود در رقابت‌های این فصل لیگ برتر را به پنج نفر رساند. پیش از این مهرداد محمدی، آرمین سهرابیان و ایمان سلیمی به استقلال اضافه شده بودند و گفته می‌شود یک بازیکن اسپانیایی به زودی به آبی‌ها می‌پیوندد. با این پنج خرید، استقلال هنوز نتوانسته نظر طرفداران را به خود جلب کند و این تیم هنوز شمای قهرمانی ندارد؛ آن هم در شرایطی که پرسپولیس و به خصوص تراکتور و سپاهان در بازار نقل و انتقالات فعالیت مثبتی داشته‌اند. پرسپولیس توانسته تمام ستارگان خود را حفظ کند و تراکتور و سپاهان به عنوان مدعيان جدی لیگ هم تا جایی که توانسته‌اند، خرید کرده‌اند.

اگر استقلال در خرید بازیکنان خارجی بتواند رضایت هواداران را جلب کند، آن‌ها با آرامش خاطر بیشتری وارد رقابت‌های لیگ برتر خواهند شد. البته این را هم در نظر داشته باشیم که آبی‌ها از نظر نفری شرایط خوبی در فصل گذشته داشته‌اند؛ اگرچه از جمع بازیکنان این تیم در فصل پیش، چهره‌های مطرحی مثل عارف غلامی، سیلوا، مهدی قایدی و محمد محبی استقلال را ترک کرده‌اند.

منبع:ورزش سه

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا