اجرای دوباره خواستگاری مجتبی شفیعی با استایل دهه شصتی/مجتبی ترکوند!لیلا اوتادی کم آورده

اجرای دوباره مجتبی شفیعی این بار با استایل دهه شصتی
خنده های لیلا اوتادی
حضور سرنا امینی و نیما شاهرخ شاهی

فیلم خواستگاری مجتبی شفیعی از لیلا اوتادی پس از پخش قسمت جدید مسابقه چیدمانه خبرساز شد و با واکنش های جالب و جذاب کاربران و حواشی زیادی مواجه شده است .

گفتنی است لیلا اوتادی در حال حاضر ۴۰ ساله است و مجرد می باشد. مجتبی شفیعی در بخشی از برنامه شروع به خواندن آهنگ لیلا کرد. این کار او با واکنش کاربران با عنوان خواستگاری از لیلا اوتادی منتشر شدمجتبی شفیعی متولد ۷ مهر ۱۳۶۷ در اصفهان، بازیگر و گوینده و تهیه کننده است.این بازیگر کار خود را از سال ۱۳۸۹ شروع کرد و در تئاتر حضور پیدا کرد تا این که در فضای مجازی با گروه زودنیوز دیده شد و سریال آخرین روز زمستان نیز از آثار درون کارنامه هنری محسوب می‌ شود و سابقه فعالیت در آثاری همچون گلدن تایم، جین رو: فرقه گرگ ها و نگهبانان کهکشان را در کارنامه هنری خود دارد. زود نیوز گروه سه نفره ای که خیلی زود در شبکه های اجتماعی جای خود را باز کرد با کلیپ های طنز سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بسیار زیبای آنها اینک رسانه ای و ملی می شوند.

رئالیتی شو چیدمانه به کارگردانی ایرج طایفه و نویسندگی رحیم بهبودی‌ فر ساخته شده است. تهییه‌ کننده این اثر سید جواد هاشمی و لیلا اوتادی گرداننده آن است.

 

 

نمایش کامل خبر

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا