تیپ و استایل خفن پاییزی خانم بازیگر/شباهت بهنوش طباطبایی به کره ای ها!

جدیدترین عکسی از بهنوش طباطبایی با برگ هایی پاییزی منتشر شده است که برخی از کاربران به قیافه بهنوش طباطبایی که شبیه کره ای ها شده واکنش نشان دادند.

بهنوش طباطبایی در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد اما اهل تبلیغات و استفاده های اینجوری از پیجش نیست. وی بیش از 8 میلیون دنبال کننده دارد که با توجه به تعداد لایکاش و ویو هایی که ویدیوها میخوره ظاهرا این میزان فالوور فیک به نظر میرسه. خانم بازیگر تصاویر زیادی از خود منتشر می کند .

جدیدترین عکسی از   بهنوش طباطبایی  با برگ هایی پاییزی منتشر شده است که برخی از کاربران به قیافه بهنوش طباطبایی که شبیه کره ای ها شده واکنش نشان دادند.  بهنوش طباطبایی در یوسف آباد تهران متولد شد. بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است. بهنوش طباطبایی که از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند بود تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس در رشته مهندسی کامپیوتر ادامه داد. بهنوش طباطبایی دوره بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذراند.

بهنوش طباطبایی همانند خیلی از هنرمندان دیگر گربه ها را خیلی دوست دارد و خودش هم یک گربه خنگی پشمالو به نام نارنگی نیز دارد

زندگی شخصی بهنوش طباطبایی

برای شروع معرفی این بازیگر زن محبوب ایرانی باید بگوییم که بهنوش طباطبایی، در تاریخ 27 اردیبهشت 1360، در منطقه‌ی یوسف‌آباد تهران به دنیا آمد. پدرش، سید ناصر طباطبایی، پیشتر به عنوان کارشناس عمران در وزارت مسکن و شهرسازی کار میکرد و مادرش نیز معلم بود. بهنوش فرزند دوم خانواده‌اش بوده و تنها یک خواهر بزرگتر به نام تینوش دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

This will close in 0 seconds