خبر مهم وزارت اطلاعات درباره عنصر هتاک به قرآن

باتوجه به گزارش بدینسان:وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای جزئیات جدیدی در مورد عنصر هتاک به قرآن کریم را اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است:

در پی اطلاعیه‌ی مورخ نوزدهم تیر ماه این وزارت‌خانه در خصوص کشف ارتباط دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی با «سلوان مومیکا» عنصر هتاک به قرآن مجید در سوئد، اطلاعات تکمیلی ارائه می‌شود.

1- طبق مستندات موجود، این عنصر خبیث در سال 2014 میلادی می‌کوشد حزبی به‌نام «اتحادیه‌ی دمکراتیک سریانی» در عراق تأسیس نماید و ادعا می‌کند که او نماینده‌ی اصلی و صدای مسیحیان شمال غرب عراق است!

2- به‌دلیل اشتهار مومیکا به جاه‌طلبی و شارلاتانی و عدم استقبال هم‌کیشانش، حزب او قوام نمی‌گیرد. لذا به فکر مهاجرت به اروپا می‌افتد و از چند کشور اروپایی درخواست اقامت می‌کند که در این هدف نیز توفیق نمی‌یابد.

3- اطلاعات به‌دست آمده از صهیونیست‌ها حاکی است که «سلوان مومیکا» با ناامیدی از دریافت اقامت از کشورهای اروپایی، تلاش گسترده‌ای برای تماس با رژیم اشغالگر قدس را آغاز می‌کند. وی برای اثبات کارآیی خود برای دستگاه جاسوسی صهیونیزم، کارنامه‌ای از خویش ارائه می‌کند.

در این کارنامه، خود را از مهم‌ترین معارضین دولت شیعه‌ی عراق معرفی می‌نماید. همچنین ادعا می‌کند توسط جریان مقاومت اسلامی عراق به اتهام همکاری با رژیم اشغالگر قدس و تلاش برای تشکیل حکومت مستقل مسیحیان آرامی در استان نینوا، مدتی در بازداشت بوده است.

4- مومیکا همراه با آن کارنامه و برای اثبات ارادتش به آن رژیم کودک‌کش، تصاویری از خود با کلاه کیپا (کلاه کوچکی که یهودیان بر سر می‌گذارند) و نیز تصویری از پرچم رژیم صهیونیستی که در یکی از کلیساهای عراق و کنار پرچم «حزب اتحادیه دمکراتیک سریانی» نصب کرده بود برای صهیونیست‌ها ارسال می‌کند.

5- دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی در سال 2019 او را رسماً به خدمت می‌گیرد و رابطی اطلاعاتی برایش تعیین می‌کند. مأموریت جاسوسی از مقرها و رهبران گروه‌های مقاومت عراق به‌ویژه در استان نینوا از جمله مأموریت‌های محوله به وی بوده است.

6- مومیکا پس از خدمات فراوانش به دستگاه جاسوسی صهیونیست‌ها، درخواست انتقال به یک کشور اروپایی را ارائه می‌دهد. عوامل رژیم اشغالگر نیز با این ارزیابی که «مومیکا در قبال امکان اقامت در اروپا، به هر مأموریتی تن می‌دهد»، اقامت و سپس تابعیت پادشاهی سوئد، یعنی حیاط خلوت سرویس جاسوسی رژیم غاصب صهیونیستی را به این عنصر پلید خیانت‌پیشه اهداء می‌کنند.

7- هم‌چنان‌که در اطلاعیه‌ی قبلی این وزارت‌خانه اشاره شد همزمانی پروژه‌ی جنایت‌کارانه‌ی هتک کلام‌الله مجید توسط سلوان مومیکا در سوئد با جنایت بزرگ صهیونیست‌ها علیه ساحلِ غربی و جنینِ مظلوم برای انحراف توجه افکار عمومی مسلمانان از آن جنایت وحشیانه بود.

اما سوی دیگر آن اتفاق شوم، سوابق سوء و متعددِ اسلام ستیزانه‌ی پادشاهی سوئد است که عملاً خود را در برابر اعتقادات مقدس و احساسات پاک بیش از دو میلیارد مسلمان جهان قرار داده است.

قطعاً خشم مقدس ده‌ها میلیون مسلمان معتقد دنیا، آثاری به مراتب زیان بارتر از پاداش خون‌آلود صهیونیزم جهانی برای پادشاهی منحط سوئد به‌جا خواهد گذاشت.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا