سلفی جدید و عاشقانه آناهیتاهمتی در کنار همسرش دیدنی شد

بدینسان/آناهیتا همتی با انتشار یک عکس جدید در کنار همسرش اینستاگرامش را بروز کرد.

آناهیتا همتی با انتشار یک عکس جدید در کنار همسرش اینستاگرامش را بروز کرد. آناهیتا همتی بازیگر سریال خانه به دوش در 50 سالگی ازدواج کرد. آناهیتا همتی بازیگر سینما و تلوزیون ایران متولد 1 مرداد 1352 در شهر تهران است. آناهیتا همتی تحصیلکرده دیپلم رشته تجربی است آناهیتا همتی از 20 سالگی وارد عرصه هنر شده است آناهیتا همتی فعالیت خود را با تئاتر شروع کرده است.

آناهیتا همتی متولد ۱ مرداد ۱۳۵۲ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است.

تحصیلکرده دیپلم رشته علوم تجربی می باشد که از ۲۰ سالگی با تئاتر شروع کرد و اکنون ساکن اکباتان می باشد و عاشق طبیعت، حیوانات و دوچرخه سواریست.

پدرش کارشناس کشاورزی و مادرش حسابدار است.می گوید یک برادر بنام «آرین» دارم که ۱۴ سال از من کوچکتر است و بخاطر شغل بابا مدتی در خرم آباد و در شهر لنگرود زندگی کردیم.

نمایش کامل خبر

3 دیدگاه

  1. آناهیتا همتی سال ۸۳ در سریال خانه به دوش عطاران معروف شد خیلی به چشم اومد وتونست سریال‌های دیگه بازی کنه گفتم خانه به دوش یکی از بهترین سریال‌های طنز تاریخ تلویزیون هست که از درد و رنج مردم فقیر گفت با زبان ساده والبته به سبک عطاران و چندتا بازیگر دیگه هم بودن اولی بازی در خانه به دوش انجام دادن و معروف شدن

  2. خانم آناهیتا همتی تو سریال خانه به دوش عطاران سال ۸۳ معروف و محبوب شد تو دهه ۸۰ موفق بود در سریال ترش و شیرین عطاران در سال ۸۶ هم بازی کرد ولی بعد به حاشیه رانده شد …. به خدا تخصص عطاران در ساخت سریال و مهمتر ساختن بازیگر بود .. با کنار گذاشتن عطاران از تلویزیون چندتا بازیگر خوب کم کار شدن که هنوز که هنوزه آرزوی بازی مثل سریال‌های عطاران هستن ولی تا حال اتفاق نیفتاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا