عکس تیپ ورزشی ستاره قطبی همه را شوکه کرد

عکسی از ستاره قطبی با یک لباس ورزشی منتشر شده است و مورد توجه کاربران قرار گرفته است

 

ستاره سادات قطبی را بیشتر بشناسید!

وقت صبح : ستاره سادات قطبی متولد ۳ اسفند ۱۳۶۵ در اصفهان، مجری است .فارغ التحصیل لیسانس رشته خبرنگاری می باشد .از والیبال به سمت کیک بوکس رفت و بعد از حفظ قرآن وارد صدا و سیما شد .حالا همسر یک مجری معروف است .از سوم دبستان رشته والیبال را انتخاب کرد و تا دبیرستان در این رشته به چندین مدال قهرمانی نیز رسید.

دبیرستان ادبیات خواند اما در رشته خبرنگاری وارد دانشگاه شد.کیک بوکس کار از ۱۰ تا ۱۸ سالگی والیبال را حرفه ای ادامه داد.سپس به ورزش کیک بوکس و رشته های فول کنتاکت علاقمند شد .اما بخاطر مسائل شخصی نتوانست زیاد ادامه دهد.

ازدواج اول ستاره سادات قطبی

ازداوج اول ستاره قطبی در اولین تجربه زناشویی خود موفق نبود .این رابطه بعد از تولد تنها فرزندش بنام «امیرعلی» به جدایی ختم و سرپرستی کودک هم به پدرش داده شد.با این حال بعد از ازدواج دوم توانست حضانت فرزندش را از طریق دادگاه بگیرد.

ازدواج دوم ستاره سادات قطبی

ازداوج دوم ایشان برای دومین بار در سال ۱۳۹۳ وقتی ۲۸ ساله بود با شهرام شکیبا مجری ۴۲ ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی دو پسر بنام «صدرا» و «حسین» می باشد. همسر اول شهرام شکیبا نیز خانم مهسا ملک مرزبان (مجری) بود که در سال ۱۳۸۵ با وجود داشتن یک فرزند پسر بنام «علی» به طلاق ختم شد.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا