استقلال رویایی خریدنی نیست، ساختنی است

 

پاسخ خطیر به اعتراض نکونام و بازیکنان استقلال/ استقلال رویایی خریدنی نیست، ساختنی است
بدینسان:

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: بازیکنان استقلال ۸ ماه بدون پول برای این تیم بازی کردند و برادری خود را به اثبات رساندند.

رسانه رسمی باشگاه استقلال نوشت: علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به اتفاقات اخیر این باشگاه، از هواداران، مربیان و بازیکنان استقلال بابت تعصب و غیرتشان قدردانی کرد و از تمامی ارکان و اعضای باشگاه استقلال خواست آرامش خود را حفظ کنند تا این تیم در فضایی به دور از تنش در مسیر موفقیت گام بردارد.

علی خطیر گفت: جواد نکونام هر حرفی می‌زند، بدون شک از سر دلسوزی است. من ناراحتی او را درک می‌کنم، به هر حال جواد نکونام به عنوان سرمربی تیم خودش را در قبال بازیکن و هوادار مسئول می‌داند و همین مساله باعث می شود گاهی اوقات تحت فشار قرار بگیرد، در این شرایط، اولین کاری که باشگاه و هواداران باید انجام بدهند، کم کردن این فشار است.

علی خطیر افزود: انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال خواسته هواداران باشگاه بوده و من اطمینان دارم هواداران استقلال به جواد نکونام فرصت می دهند تا با آرامش، تیم ایده آل خود را بسازد. من هم در جلسه ای که با نکونام داشتم به او گفتم حتی اگر استقلال چهاردهم شود، من به قیمت حراج اعتبار خودم، از شما حمایت می کنم. الان هم تاکید می کنم استقلال هر نتیجه ای بگیرد، از برنامه ها و اهداف جواد نکونام برای ساختن استقلال رویایی و ایده آل حمایت می کنم چون با نکونام یک برنامه سه ساله داریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: هواداران استقلال حتما بهتر از من می دانند برای داشتن یک تیم رویایی باید صبور بود، تیم رویایی خریدنی نیست و ساختنی است و ما باید به جواد نکونام اعتماد کنیم تیم رویایی خودش را بسازد.

علی خطیر تاکید کرد: جواد نکونام ژن قهرمانی دارد و حتی با دست خالی هم تیم را برای قهرمانی آماده می کند اما توقع ما از استقلال باید اندازه داشته های مان باشد. متاسفانه ما در حال حاضر به دلیل مشکلات مالی و تعهدهایی که از سال قبل ایجاد شده و بدهی‌هایی که از فصل گذشته باقی مانده، امکان رقابت مالی با تیم‌های مدعی قهرمانی را نداریم. ما نمی‌توانیم ۸۰۰ هزار یورو برای رضایت‌نامه یک بازیکن بپردازیم، همین حالا برای ثبت قرارداد بازیکنان مان با مشکل مواجه هستیم و باید راهی پیدا کنیم تا این بحران را پشت سر بگذاریم.

علی خطیر ادامه داد: برخی دوستان به من می‌گویند وقتی بقیه تیم‌ها سقف قرارداد را رد کرده‌اند، تو هم به سقف قرارداد توجه نکن اما اعتقاد من این است که باید به قانون احترام بگذاریم، قوانین برای دور زدن و شکستن وضع نمی شود.

این که دیگران احتمال دارد تخلف کنند، به ما مجوز تخلف نمی دهد. مقام و جامی که با تخلف به دست بیاید، ارزش ندارد. ما می توانیم با اعتماد به هم، یک استقلال رویایی بسازیم و با افتخار شاهد موفقیت هایش باشیم.

علی خطیر همچنین در واکنش به استوری مشترک بازیکنان استقلال گفت: بازیکنان استقلال ۸ ماه بدون پول برای این تیم بازی کردند و برادری خود را به اثبات رساندند، من به جای آن که یک استوری آنها را ببینم و دلخور شوم، ۸ ماه صبوری آنها را می بینم و از یکایک آنها بابت صبر و تحملشان تشکر می‌کنم، می‌دانم آنها هم خرج دارند و روی پول خود حساب کرده‌اند اما برادرانه می‌خواهم باز هم کمی بیشتر صبور باشند تا با تهیه منابع مالی، مطالبات شان را بپردازیم و بدهی‌هایی که از فصل قبل مانده پرداخت شود. تلاش می‌کنیم در فصل جدید هم به پرداختی های باشگاه نظم بدهیم تا بازیکنان بدون استرس، روی موفقیت تیم تمرکز کنند.

مدیرعامل استقلال همچنین گفت: به عنوان یک هوادار استقلال و کسی که با افتخار روی سکوها استقلال را تشویق کرده، از هواداران عزیز می‌خواهم در این شرایط سخت پشت استقلال باشند. فرق هوادار و تماشاگر دقیقاً همین است که هوادار در روزهای سخت پای عشق خود می‌ماند. هواداران به مجموعه تیم و باشگاه اعتماد کنند و اجازه بدهند استقلال در چارچوب قانون یک مجموعه رویایی و ایده آل بسازد.

علی خطیر در ادامه تمامی ارکان و اعضای باشگاه را به آرامش دعوت کرد و گفت: حفظ حرمت جواد نکونام بر همه اعضای خانواده استقلال واجب است و من قطعا از سرمربی استقلال تمام قد دفاع می کنم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان از مسئولان خواست از تیم های پرطرفدار حمایت کنند و گفت: استقلال یک سرمایه بزرگ اجتماعی است و از مسئولان ذیربط می خواهم در راه احقاق حقوق استقلال، باشگاه را حمایت و یاری کنند.

منبع:خبرورزشی

 

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا