جنیفر لوپز با تیپ و استایلی خفن در حال رفتن به باشگاه

 

بدینسان: تیپ و استایل جنیفر در حال رفتن به باشگاه جنجال برانگیزشد.

جنیفر لوپز حتی در سن 54 سالگی یکی از بهترین اندام های موجود در جهان را دارد و این هنرمند سخت تلاش می کند تا به خوبی به نظر برسد. او به خاطر حفظ یک سبک زندگی سالم، تمیز غذا خوردن با مصرف مقدار زیادی سبزیجات و همچنین ساعت های زیاد ورزش کردن شناخته شده است.

از این هنرمند و تاجر در حال رفتن به باشگاه ورزشی خود در همپتونز، نیویورک عکس گرفته شد. او بسیار جذاب به نظر می رسید و با کمری عالی در یک تاپ آستین بلند خاکستری و شلوار آبی.

جنیفر با حمل دو بطری آب مطمئن شد که هیدراته بماند. او به جای یک کیف ورزشی، یک کیف دستی طرح دار را انتخاب کرد و به نظر می رسید برای تمرینات هوازی آماده است.

رفتن به باشگاه بدنسازی پس از جشن تولد 54 سالگی او انجام می شود. بن افلک میزبان این رویداد ویژه در عمارت جدیدشان در بورلی هیلز بود.

لوپز اغلب در حال رفتن به باشگاه بدنسازی دیده می‌ شود و مکان‌ هایی در سراسر ایالات متحده برای ورزش دارد. دو هفته پیش، او در استودیو روش تریسی اندرسون در لس آنجلس دیده شد. این کلاس‌ها معمولاً شامل ترکیبی از تمرین‌ های قلبی مبتنی بر رقص، تقویت عضلانی و تمرینات وزن بدن است و در میان افراد مشهور و علاقه‌ مندان به تناسب اندام محبوب هستند.

 

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا