مهاجم یک میلیون دلاری در راه پرسپولیس؟

ورزش سه: بحث درباره جذب یک بازیکن در پست مهاجم برای پرسپولیس همچنان ادامه دارد.

پرسپولیس با از دست دادن سه مهاجم در پنجره تابستانی اکنون بیش از هر زمانی چشم انتظار انتقال در این پست و جذب مهاجم جدید است.

سرخ‌ها در پنجره تابستانی شیخ دیاباته، لئاندرو پریرا و عیسی آل‌کثیر را از دست دادند و تنها موفق به جذب شهاب زاهدی در این پست شدند. بازیکنی که در تمرینات پیش فصل توانسته تا حد زیادی انتظارات یحیی گل‌محمدی را برآورده کند و در کنار مهدی عبدی تنها مهاجمان تخصصی این تیم محسوب می‌شوند.

سرمربی سرخ‌ها اما طی روزهای اخیر بالاترین تمرکز خود را روی بررسی گزینه‌های معرفی شده قرار داده و با بررسی فیلم مهاجمان گزینه شده، به دنبال بازیکنی است که بتواند در طول فصل و طی سه جامی که در پیش است، انتظارات را برآورده کند.

پرسپولیس در پنجره تابستانی اما سه بازیکن خود را در پست مهاجم از دست داده است و انتظار می‌رود بودجه این بخش به صورت سیو شده اکنون در اختیار کادرفنی برای جذب نفر جدید در نظر گرفته شود.

شیخ دیاباته با بودجه حدودی ۱۵۰ هزار دلاری، پریرا با ۷۰۰ هزار دلار و در نهایت عیسی آل کثیر که آخرین پیشنهاد باشگاه برای تمدید قرارداد با وی ۱۴ میلیارد اعلام شده بود، تنها با جذب شهاب زاهدی همراه شده و اکنون با این شرایط یحیی گل‌محمدی می‌تواند روی بودجه بین ۷۰۰ تا یک میلیون دلار روی گزینه مهاجم بعدی تیمش حساب ویژه باز کند.

مدیریت باشگاه نیز طی روزهای اخیر در واکنش به نگرانی هواداران بارها اعلام کرده بود که مشکلی از این حیث برای مذاکره با بازیکن جدید و به خدمت گرفتن آن ندارد و در انتظار تصمیم قطعی یحیی گل‌محمدی برای انتخاب مهاجم مدنظر است تا با وی پای میز مذاکره بنشیند.

موضوع بعدی اما پر بودن لیست سرخ‌هاست که باعث می‌شود تا یحیی گل‌محمدی به واسطه این مساله از یک سو تمرکز خود را روی مهاجمی زیر ۲۳ ساله قرار دهد. این قضیه اما به واسطه ارزش بیشتر بازیکن کار سرخ‌ها را در خصوص بودجه با مشکل مواجه خواهد کرد. با این حال در صورت قطعی شدن گزینه، یحیی گل‌محمدی تصمیم ابتدایی خود را نیز برای خروج یکی از بازیکنان گرفته است.

در نهایت باید دید با اعلام قطعی یحیی گل‌محمدی در خصوص گزینه‌اش، شرایط در دست مهاجم برای این تیم که قرار است بار دیگر در لیگ قهرمانان آسیا کار را پی بگیرد، به چه شکل پیش خواهد رفت.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا