«لیلا اوتادی» با این گریم فوق‌العاده با چهره خودش خداحافظی کرد!

تصاویری از لیلا اوتادی با گریم و لباسی عجیب در فضای مجازی منتشر شده است.

این هیبت لیلا اوتادی مربوط به سریال نیوکمپ است که در حال پخش از شبکه نمایش خانگی است.

سفرِ بی‌سروصدا به «نیوکمپ»

منوچهر هادی بعد از تجربه ساخت سریال «نیسان آبی» و پیشتر از آن مجموعه‌هایی از جمله «عاشقانه»، «دل» و «گیسو» و در حالی که از نگارش ساخت فصل دوم «نیسان آبی» خبر داده بود، به‌تازگی سریال جدیدی با عنوان «نیوکمپ» را در شبکه نمایش خانگی رو کرد.

منوچهر هادی که از کارگردانان فعال در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود، بعد از سریال کمدی «نیسان آبی» که سال گذشته تولید و پخش شد، در غیبتی چند ماهه به‌تازگی با سریال «نیوکمپ» در شبکه نمایش خانگی حاضر شده است.

 چهره لیلا اوتاید به 18 سالگیش

 

البته که لیلا اوتادی دیگه تو سن و سال خیلی جَوونی به سر نمیبره اما اونچه که واضحه اینه که خانوم بازیگر به دلیل چهره بسیار زیبایی که دارن مورد توجه خیلی ها قرار میگیرند و به خوبی بلده چطور هم استایل بزنه و هم عکس و ویدیو منتشر کنه.

بیوگرافی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی متولد ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ در تهران، بازیگر و شاعر است،فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران می باشد،از کودکی به بازیگری علاقمند بودم حتی سال ۱۳۶۹ در ۷ سالگی شرایطی فراهم شد تا در فیلم «کیمیا» آقای درویش بازی کنم اما بخاطر مخالفت پدرم این اتفاق نیفتاد،هر چند كه در زمینه معماری داخلی تحصیلاتم را ادامه دادم اما به دلیل همان علاقه وارد حیطه تئاتر شدم و تئاتر حوزه‌ ای برای ورودم به عرصه سینما شد.

عمل جراحی نداشته ام

خدارا شکر، تجربه هیچ عمل زیبایی را تا به امروز نداشته‌ ام،برخلاف حرف‌ هایی که شنیده‌ ام که من چندین و چند عمل جراحی را تجربه کرده‌ ام اما از همین جا می‌ گویم که این موضوع به هیچ عنوان واقعیت ندارد.

ازدواج

لیلا اوتادی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد با این حال هر از گاهی تصویر او با طرفدارانش بعنوان همسرش پخش می شود که صحت ندارد.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا