هادی چوپان با حرکتی عجیب از سیکس پکش رونمایی کرد

بدینسان: هادی چوپان بدنساز سخت کوش کشورمان است که با حرکت و ژستی عجیب بدنش را به رخ کشید.

هادی چوپان بدنساز حرفه ای و ورزشکار پرآوازه‌ کشورمان است که در 4 مهر 1366 در روستای ابنو شهرستان سپیدان استان فارس متولد شد. هادی چوپان عضو باسابقه تیم ملی ایران است و افتخارآفرینی های ملی چشمگیری را در کارنامه ورزشی اش دارد. او مدیریت یک باشگاه مجهز بدنسازی را در شهر شیراز بر عهده دارد. هادی چوپان تا مقطع دیپلم تحصیل کرده است. قهرمانی‌های وافر و متعدد هادی چوپان موجب شده که به او لقب گرگ ایرانی یا پارسی را بدهند.

شاید جالب باشد که بدانید یکی از بزرگترین ضعف‌های هادی چوپان گوش‌هایش بود. او ضعف شنوایی داشت اما هرگز اجازه نداد که این ضعف مانع تلاش های او در زندگی شود. هادی چوپان پیش از شروع حرفه‌ای بدنسازی برای مدتی به ورزش کشتی و بوکس مشغول بود و ضرباتی که در این ورزش‌ها به سرش وارد شد موجب کاهش شنوایی او به 20 درصد شد.

نمایش کامل خبر

1 دیدگاه

  1. حاج هادی عزیز و بزرگوار همینکه قلبت برای شادی مردمت میتپد و شادشدن مردمت برایت بسیار مهم است و تلاشت برای بالابردن پرچم کشورمان است بدان که در قلب ملت ایران جای داری بتاز مردبزرگ بتاز که یک ملت دعاگوی پیروزیت هستند هرچند در بین قولهای جهان سختی هایی که متحمل شدی برایمان به اندازه قهرمان شدنت ارزشمند است خداوند به شما و حانواده محترم سلامتی و جیب پر از دلار عطا کند یا علی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا