معرفی عطر های مورد علاقه بازیگران سینما !

اگر به دنیال بوی خوشی برای عطر خود هستید، پس حتما با این مطلب همراه باشید تا با برند های مورد علاقه چهره های مشهور آشنا بشید و ایده بگیرید.

اینکه شما ظاهری آراسته و زیبا داشته باشید نیمی از معقوله جذابیت هستش و نیم دیگر به جرات میتوان گفت بی خوش و یا ناخوشی هستش که از سمت شما به اطرافیان میرسه. اگر بوی خوشی داشته باشید در ذهن ناخودآگاه افراد باقی میمونه و اگر هم بوی ناخوشی داشته باشید قطعا انرژی و حس منفی به اطرافیان القا خواهید کرد. بوی خوش با استفاده از اسپری و عطر و ادکلن و بادی اسپلش ها هستش که ایجاد میشه و که خب برخی هستند که همیشه با یک عطر شناخته میشن و یه جورایی میشه اسم و نشونشون، برخی هم هستند که چندان از داشتن یک بو در طولانی مدت خوششون نمیاد و سعی بر این دارند تا متنوع باشند و رایحه های مختلف رو تست کنند.

اما جدا از مصرف شخصی ، همیشه دونستن اینکه افراد مشهور از چه عطر هایی استفاده دارند هم به شدت جالبه. چرا که تو ذهن ما این میگنجه که این افراد امکان نداره رایحه بدی رو استفاده کنند و قطعا طرفدار یه عطر خوب هستند و به همین جهت حتی دلمون میخواد از سلیقه اونها کمک بگیریم و برای خود خرید کنیم. در این مطلب قراره با سلیقه یکسری از بانوان بازیگر ایرانی و خارجی آشنا بشیم و بدونیم شیفته کدام عطر ها هستند.

عطر های مورد علاقه بازیگران کدام اند؟

مهتاب کرامتی

یکی از بازیگران به شدت زیبا و جذاب مهتاب کرامتی می باشد که سالهاست در این عرصه شگفت انگیز حضور و فعالیت دارد. مهتاب کرامتی رو همیشه در شیک ترین و آراسته ترین ظواهر دیدیه ایم که خب مشخصه به بوی خوش استایلش هم توجه بسیاری داره. مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی در رابطه با عطر مورد علاقش میگه همیشه از برند های معتبر خرید میکنه اما رایحه براش اهمیت بیشتری داره. وی در این رابطه میگه در سفری که به خارج از کشور داشته عطر Gucci Guilty رو خریداری کرده و ازش خیلی راضی بوده و خوشش اومده. جالبه که وقتی این عطر رو خریداری کرده هنوز این نسخه از برند گوچی وارد ایران نشده بوده.

رایحه این عطر شرقی می باشد که بسیاری از خانوم های ایرانی قطعا از آن استقبال می کنند.

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست از هنرمندان به شدت پولدار و مرفهی می باشد که کلاس کاری و شخصیتی خاص خود را دارد. فیلم های الناز بانو اونقدری زیاد هست که همه ما با کارهای او خاطره داشته باشیم. الناز شاکردوست به قدری لوکس پسند هستش که کیف دستی وی چند سال پیش قیمتی میلیاردی داشت.

در رابطه با عطر الناز شاکردوست شیفته برند Dior می باشد که اکثرا رایحه ای تلخ و تند و گرم دارند. این بازیگر زن نشون داده طرفدار بو های تند و تازه هستش، به همین علت این برند با ذائقه وی به شدت سازگاره.

نیکی کریمی

نیکی کریمی به قطع از بازیگران به شدت پر کار در دهه 70 و 80 می باشد که در چند سال اخیر هم تک و توک تو فیلم و سریال های درجه یک دیده میشه. جالبه که خیلیا شیفته سلیقه این بازیگر زن در استایل هستند و وی از شیک پوشان در بین چهره های مشهور است.

اما عطر مورد علاقه نیکی کریمی چیه؟ اینطور که نشون داده شده و شواهد میگن عطر مورد پسند نیکی کریمی برند مونت بلانک است که تولید آلمان می باشد. این برند ادکلن های زنانه و مردانه بسیار خوشبو و گران قیمتی رو میسازه که خب نیکی کریمی هم خیلی وقته از عطر های این برند استفاده می کنه و تو مصاحبه هاش هم اعلام کرده.

کیتی پری

کیتی پری خوانده ای مشهور است که در خانواده ای مذهبی به دنیا اومد و از بچگی عاشق خوندن سرودها در کلیسا ها می باشد. وی در نوجوانی از موسیقی غیر مذهبی منع شده بود و با موسیقی گاسپل بزرگ شد و در نهایت در سال 2007 به شهرت جهانی رسید.

کیتی پری علاقه فراوانی به عطر و ادکلن دارد و عطر مورد علاقه اش هم Angel – Thierry Mugler هستش که خب میگه این عطر مربوط به سن خاصی نیست و بر این نظره که همه میتونن ازش لذت ببرن.

اسکارلت جوهانسون

اصلا وقتی اسم از بازیگران هالیوود میاد مگه میشه اسکارلت جوهانسون میونشون درخششی قابل توجه نداشته باشه؟ از دیگر زنان جذاب بازیگر، این چهره می باشد که طرفداران بسیاری دارد و خود نیز طرفدار و عاشق رایحه ادکلن The One – Dolce & Gabbana هستش که محصولی از برند دودر بین محصولات دیوایز اکثر رایحه های برندهای معروف جهان وجود دارند که شما میتونید با قیمت های مناسب و با بهترین کیفیت اونهارو خریداری کنید. لازم به ذکره که دلیل کیفیت بالای محصولات دیوایز استفاده اسانس

 

منبع :شایا نیوز

 

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا