ماجرای بازگشت کریم باقری به پرسپولیس به کجا رسید؟

کریم باقری در پرسپولیس و روی نیمکت این تیم بیشتر نقش مدیریتی داشت و مسائل فنی با خود یحیی گل‌محمدی بوده و هست اما به هر حال خیلی‌ها عقیده دارند حضور کریم باقری در پرسپولیس لازم است.

امسال به جای او سیدجلال حسینی آمده و چندی قبل رضا درویش تاکید کرده بود که با وجود سیدجلال مشکل خاصی روی نیمکت پرسپولیس نداریم. طبعا وقتی مدیرعامل پرسپولیس چنین ذهنیتی دارد، خیلی نگران نبودِ کریم باقری نیست. از طرفی یحیی گل‌محمدی هم به فکر نقل و انتقالات و شرایط فنی تیمش است و قاعدتا نمی‌تواند خیلی پیگیر حضور دستیار سابقش باشد حتی اگر علاقه‌ای به انجام این کار داشته باشد.

حالا سوال اینجاست که در چنین شرایطی چه کسی به‌طور مستمر پیگیر بازگشت کریم باقری است و آیا اساسا چنین برنامه‌ای در پرسپولیس وجود دارد؟ خود باقری گفته بود من خبر ندارم که چه مشکلی دارم ولی برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم. او حتی در واکنشی دیگر گفته بود مشکل خاصی برای مربیگری کردن در فوتبال ندارد و از دو تیم هم پیشنهاداتی دریافت کرده اما به نظر می‌رسد در شروع لیگ جدید خبری از کریم باقری روی نیمکت پرسپولیس و تیم دیگری نخواهد بود.

نکته دیگر این‌که با حضور رسمی سیدجلال حسینی در جمع اعضای کادرفنی پرسپولیس، نیمکت این تیم تکمیل است و یحیی نمی‌تواند مربی دیگری را اضافه کند. طبعا کریم باقری هم آنالیزور یا… نیست که روی سکوها برود مگر آن‌که در باشگاه پرسپولیس پست جدیدی بگیرد که البته کمی بعید به نظر می‌رسد./خبرورزشی

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا