نفیسه روشن عکسی از خود که متفاوت تر از همیشه هست برای مخاطبان خود رونمایی کرد

نفیسه روشن تصویر از خود به نمایش گذاشته است که توسط کاربران فضایی مجازی در این روزها دست به دست شده و در حال انتشار است.

او جدا از هنر خود که دنبال معروفیت بوده به تازگی عکسهای از خود به نمایش در آورده که به واسطه آن دنبال مشهوریت بیشتر است نفیسه روشن از بازیگران سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان ایران است که در سیزدهمین روز اردیبهشت در سال 1361در محله باغ صبا تهران متولد شد. نفیسه روشن سفیر دوقلوهاست و همچون بسیاری از بازیگران زن در حرفه مدلینگ نیز فعالیت می کند و با برندهای معروف برای تبلیغ محصولات شان در زمینه لباس عروس، لوازم آرایشی، شال و روسروی و مانتو همکاری دارد. روشن به ورزش های اسب سواری و تیراندازی بسیار علاقه مند است و خودش این 2 ورزش را به شکل حرفه ای انجام می دهد.

فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد می باشد که به شدت حامی حیوانات بوده و سفیر دوقلوهاست و سابقا همسر خلبان داشتنفیسه روشن از همان د وره راهنمایی و د بیرستان به بازیگری علاقمند بود و آرزویش این بود که روزی بتواند بازیگر شود ، و زمانی که خواست وارد دنیای بازیگری شود نه تنها مخالفتی با او نکردند بلکه او را بسیار تشویق کردند.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا