چرا هانیه توسلی بازیگر خوش چهره سینما؛ همچنان در سن ۴۴ سالگی مجرد است؟

هانیه توسلی بازیگر محبوب و خوش چهره سینما و تلویزیون ایران است ، هانیه توسلی گویا تا به حال ازدواج نکرده است و همچنان مجرد است. او در آخرین گفتگویی که با فریدون جیرانی داشت در این مورد گفت: در سنین پایین خیلی به این فکر می کردم که ازدواج کنم و بچه دار شودم. اما الان ازدواج برای من پیچیده شده است و حوصله شلوغی و جمعیت را ندارم.

 

او در مورد بچه دار شدن می گوید شاید هیچ وقت بچه ای به دنیا نیاورم، بچه داشتن کار بسیار سخت و پر مسئولیتی است اصلا نمی ‌توانم بفهمم چه‌ جوری آدم ‌ها اینقدر راحت بچه ‌دار می ‌شوند. مخصوصا آدم هایی که می ‌دانند مشکلات مالی دارند ولی باز بچه‌ دار می ‌شوند.

سکانسی هانیه توسلی را به گریه انداخت!

هانیه توسلی یکی از بازیگران جذاب، محبوب و البته کم حاشیه سینما و تلویزیون ایران است. او را به تازگی در سریال پربیننده “زخم کاری” دیدیم هانیه خانوم در این سریال از کاراکتر های اصلی بود که مثل همیشه هم به خوبی ایفای نقش کرد. خانوم بازیگر برعکس خیلی از بازیگران زن اهل میکاپ های زیاد و فیلتر اینستا و تبلیغات نیست و با موفقیت و استعداد خودش به این جایگاه رسید.

هانیه توسلی بازیگر معروف ایرانی است که در سینما، تلویزیون و تئاتر فعالیت داشته است. او متولد 14 خرداد 1358 در شهر همدان است. هانیه توسلی پیش از شروع بازیگری به اختلال تلفظ مبتلا بود که علاقه اش به سینما موجب شد این مشکلش را برطرف کند.

هانیه توسلی در رشته تجربی دیپلم گرفته و دانش آموخته کارشناسی نمایشنامه نویسی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است. او در سال 1378برای تحصیل در رشته نمایشنامه نویسی در دانشگاه آزاد اسلامی تهران عازم تهران شد. به گفته خودش دانشگاه در شکل گیری سلیقه و فکرش تاثیر چندانی نداشت اما همیشه از 2 استاد خوب خود به نام های نغمه ثمینی و آقای محمد چرمشیر در دوران دانشگاه یاد می کند.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا