تجاوز پسرعموها به دو دختر نوجوان در تهران و تهیه فیلم سیاه از آنها

به گزارش بدینسان:

روزنامه ایران نوشت: یک ماه قبل دو دختر نوجوان که با هم دوست هستند به اداره پلیس رفتند از آزار و تهیه فیلم سیاه از سوی سه پسر خبر دادند.

یکی از دخترها گفت: من و دوستم ۱۷ ساله هستیم، مدتی قبل در فضای مجازی با پسر ۲۰ ساله‌ای آشنا شدیم. وقتی قرار ملاقات گذاشتیم او با پسرعمویش به نام نیما آمده بود و همان روز نیما به من ابراز علاقه کرد.

ما چند بار یکدیگر را ملاقات کردیم. می‌گفت قصد دارد با من ازدواج کند. در همین مدت دوست صمیمی‌ام هم با پسر عموی نیما به نام سهراب در ارتباط بود. ما چند بار پنج نفری برای تفریح بیرون رفتیم ولی آخرین بار وقتی به باغی رفته بودیم نیما و سهراب من و دوستم را آزار دادند و پسر عمویشان هم از ما فیلم گرفت. بعد هم تهدید کردند اگر در این باره به کسی حرفی بزنیم فیلم را پخش می‌کنند. اما دو روز بعد در کمال ناباوری دریافتیم که فیلم ما را منتشر کرده‌اند. حالا ما به خاطر آزار و اذیت و تهیه فیلم سیاه از آنها شکایت داریم.

پس از این شکایت سه پسر عمو بازداشت شدند و مأموران در بازرسی گوشی موبایل پسر جوان به فیلم سیاه دست یافتند. به این ترتیب نخستین جلسه تحقیق از متهمان در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.

در این جلسه دخترها به تشریح ماجرا پرداختند و گفتند به خاطر اینکه مورد تعرض قرار گرفته‌اند و فیلمشان منتشر شده خواهان اشد مجازات و اعدام برای هر سه پسر عمو هستند. سپس متهمان یک به یک در جایگاه ویژه ایستادند. نخست یکی از پسرعموها گفت: قبول دارم من از دو دختر فیلم گرفتم. اما من فیلم را پخش نکردم و نمی‌دانم چه کسی این کار را کرده است. ما فقط از آنها فیلم گرفته بودیم تا تهدید کنیم علیه ما شکایت نکنند.

نیما ۱۹ ساله هم وقتی در جایگاه ویژه ایستاد، گفت: من با رضایت خود این دختر با او ارتباط برقرار کردم و تعرضی در کار نبوده است. اما سهراب ۱۷ ساله منکر هر گونه آزار و اذیتی به دختر نوجوان شد و گفت: این دو دختر با میل خودشان همراه ما به باغ آمده بودند. ما فیلم آنها را پخش نکردیم و نمی‌دانیم چه کسی این کار را کرده است. شکایتشان هم به خاطر انتشار فیلم است نه رابطه.

در پایان جلسه قضات دادگاه حکم بازداشت دو پسر عموی بزرگ‌تر را صادر کردند و آنها روانه زندان شدند. سهراب ۱۷ ساله نیز به کانون اصلاح و تربیت منتقل شد تا با تکمیل تحقیقات در پرونده جلسه محاکمه آنها برگزار شود.

منبع/بیتوته

 

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا