کمر داور «میدون» به خیر گذشت!

به گزارش بدینسان به نقل از ایرنا: علیرضا یونچی گفت: ضبط فصل چهارم برنامه «میدون» کاملا تمام شده است. اتفاقی که در ویدئو می‌بینید مربوط به چند روز پیش است. من و بهمن هاشمی داشیم یکی از تولیدات شرکت کننده برنامه را تست می‌کردیم. این محصول باید بر روی آب قرار می‌گرفت، ولی در آن لحظه خبری از آب نبود. کمر من از ارتفاع دو متری به یک ورق آهنی خورد و دچار کوفتگی شد.

 

روز گذشته ویدئویی از پشت صحنه برنامه « میدون » منتشر شد که نشان می‌داد کمر علیرضا یونچی، داور برنامه دچار شکستگی شده است. یونچی ضمن اعلام این خبر که کمرش صرفا دچار کوفتگی و اسپاسم عضلانی شده از حال جسمی مطلوبش خبر داد.

علیرضا یونچی گفت: ضبط فصل چهارم برنامه «میدون» کاملا تمام شده است. اتفاقی که در ویدئو می‌بینید مربوط به چند روز پیش است. من و بهمن هاشمی داشیم یکی از تولیدات شرکت کننده برنامه را تست می‌کردیم. این محصول باید بر روی آب قرار می‌گرفت، ولی در آن لحظه خبری از آب نبود. کمر من از ارتفاع دو متری به یک ورق آهنی خورد و دچار کوفتگی شد.

کمرم صرفا دچار کوفتگی و اسپاسم عضلانی شده است

در خبر‌ها اعلام شد که کمر من شکسته است. ولی خوشبختانه آسیب جدی ندیده‌ام و شکستگی اتفاق نیفتاده است. کمرم صرفا دچار کوفتگی و اسپاسم عضلانی شده است. بعد از آن حادثه به بیمارستان رفتم و به توصیه پزشک چند روز استراحت مطلق داشتم. حتی وقتی حالم کمی بهتر شد سفر مشهد هم رفتم. چون خادم حرم امام رضا (ع) هستم و در انتظامات مهمانسرا خدمت می‌کنم. بالاخره همه چیز را نمی‌شود با ادویه درمان کرد و ادعیه هم لازم است.

یونچی تاکید کرد: من ۳۹۰ برنامه برای مردم اجرا کردم و این جور حوادث بالاخره اتفاق می‌افتد.

پزشک به من گفت تا دو ماه استراحت مطلق کن، ولی خودم نمی‌توانم تحرک نداشته باشم. هدفم از این که روی آن دستگاه رفتم این بود که به نسل جوان بگویم خموده نباشید. از قول من بنویسید دوست دارم قربون ملت ایران بروم. از دیشب هزار نفر تماس گرفتند و جویای احوالم شدند و من را شرمنده کردم. ملت خوب و بی نظیری دارم.

مسابقه تلویزیونی «میدون» با هدف شناسایی و حمایت از کارآفرآینان برتر تولید می‌شود.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا