تغییرات چالش برانگیز استایل ملیکا زارعی در خارج از حوزه کاری

ملیکا زارعی” مجری برنامه های کودک با نام خاله شادونه می باشد،وی متولد 1365 در تهران است. همچنین او خواهر کوچکتر مریلا زارعی هنرپیشهٔ سینما و تلویزیون است عکس هایی از ملیکا زارعی که با اسم خاله شادونه شناخته می شود در فضای مجازی پر بازدید شده است.

فصل جدید « باغ شادونه » همزمان با ولادت امام سجاد(ع) به آنتن شبکه دو سیما می‌آید، کاری که قرار است پنجشنبه‌ها و جمعه‌های هر هفته پخش شود.فصل جدید «باغ شادونه» با محوریت خانواده و کودکان روزهای پنجشنبه و جمعه حوالی ساعت 15 از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

در هر قسمت از فصل سوم «باغ شادونه» ماجراهای جدیدی اتفاق می افتد که مهارت‌های کودکانه و مفاهیم اخلاقی، دینی، فرهنگی و اجتماعی را در قالب داستان‌هایی شاد و هیجان‌انگیز به بچه‌ها آموزش می‌دهد. در خلاصه داستان این فصل از برنامه آمده: نازگل دختر اوستا گلاب که دو فرزند به نام‌های نقل و نبات دارد به تازگی به محله باغ شادونه نقل مکان کرده و قرار است در این باغ زندگی کنند، حضور نقل و نبات دراین باغ ماجراهای و شیرین و دیدنی خلق می‌کند. حضور کودکان با خانواده از دیگر آیتم‌های جذاب این برنامه است.

سری جدید «باغ شادونه» در 30 قسمت 35 دقیقه ای، کاری است از گروه کودک و نوجوان شبکه دو به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی‌اکبر ذاکری، سردبیری صدیقه سلطان نژاد، نویسندگی ستاره کدخدایی و اجرای ملیکا زارعی که پخش آن از پنجشنبه 26 بهمن حوالی ساعت 15 آغاز و به صورت روتین پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها در همین ساعت از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

 

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا