جدایی باورنکردنی جواد عزتی و مهلقا باقری

به تازگی شایعه جدایی جواد عزتی از همسرش مه لقا باقری در فضای مجازی پیچیده است که توسط هیچ کدام تائید و یا تکذیب نشده است.

جواد عزتی فارغ التحصیل دیپلم رشته تئاتر از هنرستان سوره می باشد که از 15 سالگی وارد تئاتر شد و حالا همسرش خانم مه لقا باقری نیز از بازیگر شناخته شده است.

جواد عزتی بازیگر نقش منصور در هزارپا، بود. جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری از زوج های جوان دنیای هنر هستند که زندگی مشترک خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز کردند. این زوج هنری که هر دو از بازیگران سینما ، تلویزیون و تئاتر هستند از طریق فعالیت بازیگری با یکدیگر آشنا شده و ازدواج کردند.

جواد عزتی مجرد شد؟

مه لقا باقری در جدیدترین پست اینستاگرامی خود که منتشر کرده است درباره فراموش کردن تجربیات گذشته نوشته است که همین بهانه ای شده است تا کاربران فضای مجازی شایعات جدایی او از جواد عزتی را دوباره داغ کنند. البته به نظر می رسد این خبر نیز شایعه است و جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری نیز واکنشی به این اخبار نشان ندادند.

مهلقا باقری نوشته است: گذشته هایت را ببخش زیرا انها مانند کفش های کودکی ات نه تنها برایت کوچک هستند بلکه تو را از برداشتن قدم های بزرگ باز می دارند

منبع : شمانیوز

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا