واکنش 《کریس رونالدو》 بعداز حذف دردناک: قوی‌تر برمی‌گردیم

کریستیانو رونالدو پس از حذف در لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین سکوت خود را شکست و تایید کرد که النصر برای بازگشت راهی پیدا خواهد کرد.

به گزارش بدینسان به نقل از ورزش سه، کریستیانو رونالدو به هواداران النصر قول داده که این تیم پس از خروج از لیگ قهرمانان آسیا دوباره باز خواهد گشت.

النصر پس از شکست 3-1 در ضربات پنالتی مقابل العین امارات در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، از دور مسابقات کنار گذاشته شد.

النصر پس از شکست 3-1 در ضربات پنالتی مقابل العین امارات در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، از دور مسابقات کنار گذاشته شد.

رونالد شب گذشته تلاش زیادی داشت تا از حذف تیمش جلوگیری کند، اما با ناامیدی شاهد برتری العین بود و پس از پایان بازی هم بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیر شدند.

النصر‌ اگر ضربه پنالتی رونالدو نبود، در وقت‌های اضافه مقابل العین شکست می‌خورد و به لطف گل او کار به پنالتی کشید اما تنها رونالدو ضربه‌اش را به گل تبدیل کرد. به دلیل از دست رفتن پنالتی‌های مارسلو بروزویچ، الکس تلس و اوتاویو در نهایت النصر شکست خورد.

رونالدوی 39 ساله که پیش از این بازی امید زیادی به کامبک داشت، در صفحه شخصی اینستاگرام خود با انتشار عکسی با هم‌تیمی‌هایش در پیامی خطاب به هواداران النصر نوشت: “از حمایت شما متشکرم. ما راهی پس از شکست و برای بازگشت قوی‌تر پیدا خواهیم کرد! با هم، همیشه!”

ستاره سابق منچستریونایتد و رئال مادرید روز جمعه در بازی بعدی تیمش به مصاف الاهلی خواهد رفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

This will close in 0 seconds