خلاصه بازی فوق جذاب چلسی و منچستر یونایتد + گزارش بازی و ویدیو

این بازی با درخشش پالمر پدیده چلسی به نفع این تیم به پایان رسید در ادامه گزارش بازی به همراه خلاصه این دیدار را مشاهده می کنید.

اولین حمله چلسی منجر به گل شد. کوبی مینو در زمین خودی توپ را لو داد تا چلسی از سمت راست وارد حمله شود. سانتر گوستو به واران برخورد کرد و پشت نقطه پنالتی به کانر گلگر رسید تا او با یک ضربه آندره اونانا را مغلوب کند. واکنش سنگربان کامرونی جالب نبود.

 

گل دوم چلسی،پاس عمقی مودریک داخل محوطه به کوکوریایی رسید که یونایتد را آزار داده است. آنتونی اما مانع از حرکت مدافع چپ چلسی شد تا جرد ژیلت نقطه پنالتی را نشان دهد. مثل هفته‌های گذشته پالمر پشت ضربه پنالتی ایستاد و با خونسردی ضربه‌اش را تبدیل به گل کرد. او سمت راست دروازه اونانا را هدف قرار داد.

گل اول منچستر یونایتد،باز هم یک اشتباه مهلک به تمام معنا از سوی مویسس کایسدو. هافبک چلسی توپ را به گارناچو هدیه داد تا وینگر آرژانتینی با دانستن قدر موقعیت ایجاد شده، پتروویچ را در موقعیت تک به تک مغلوب کند.

گل دوم منچستر یونایتد، روی ضدحمله سریع شیاطین سرخ توپ به سمت چپ زمین چلسی منتقل شد. دیوگو دالو سانتر زیبایی به داخل محوطه داشت و برونو فرناندز استادانه با ضربه سر این بازی جذاب را به تساوی کشاند.

گل سوم منچستر یونایتد،پاس زیبای آنتونی مقابل دروازه چلسی به گارناچو رسید تا مهاجم آرژانتینی با ضربه سر کامبک شیاطین سرخ را تکمیل کند. مدافعین پوچتینو کابوس‌وار هستند

گل سوم چلسی،دیوگو دالو چاره‌ای جز خطا روی نونی مادوئکه نداشت. مثل همیشه، کول پالمر خونسرد پنالتی‌اش را تبدیل به گل کرد.

گل چهارم چلسی و هتریک کول پالمر،چلسی در لحظات آخر ویران‌کننده ظاهر شد. پالمر از پشت محوطه اقدام به شوت زنی کرد و ضربه او با برخورد به مک‌تومینای به تور دروازه یونایتد چسبید. پوچتینو از شادمانی نمی‌داند چه کاری انجام دهد!

 

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا