صدف اسپهبدی به یکباره نگاهارو سمت خودش برد! /خانم بازیگر بعد از مدت ها با استایل متفاوت

صدف اسپهبدی بازیگر شناخته شده و دهه هفتادی می باشد که به تازگی در فیلم علفزار ایفای نقشی متفاوت داشته است. این فیلک که بازیگران جذابی چون پژمان جمشیدی، ترلان پگروانه، ستاره پسیانی و… داره،صدف اسپهبدی بازیگر شناخته شده خوب کشورمان تصویر زیبایی از خود منتشر کرد.

صدف اسپهبدی در علفزار

فیلم علفزار اثر کاظم دانشی هست که در سال 1400 اکران شد که در این فیلم صدف اسپهبدی، بازیگری که شاید هنوز اسم اون برای خیلی ها ناآشنا باشه بهترین شخصیت زن معتاد در سینمای ایران رو در سال‌های اخیر ایفا کرده، داستان فیلم از این قرار هست که فریبا (اسپهبدی) تا قبل از آشنایی با یه ساقی مواد مخدر زندگی سالمی داشته که بعد از این آشنایی و در دام عشق افتادن، زندگی این زن به کل نابود شد و اعتیاد ذره ذره اون رو از حالت عادی خارج کرد و در پروسه ی این عشق سمی فریبا حامله میشه و بچه رو به دنیا میاره.

این در حالی هست ساقی مواد این خانوم رو رها میکنه و بچه ی این ها به سن مدرسه میرسه ولی هنوز شناسنامه ای نداره و اگر فریبا نتونه برای دخترش شناسنامه مهیا کنه اون هرگز نمیتونه به مدرسه بره و برای این موضوع پاش به دادگاه باز میشه تا برای آینده ی دخترش بجنگه و نذاره که دخترش هم به عاقبت خودش دچار بشه. صورت رنگ پریده و هیکل نحیفش فزیبا تو این فیلم کاملا حاکی از نابودی اون از طریق اعتیاده که برای باورپذیرکردن هر چه بیشتر اون، بازیگر این نقش یعنی صدف اسپهبدی 25 کیلو از وزنش رو کم کرده بود که خب میشه گفت می ارزیده چون علاوه ب درست شدن یه رزومه ی قوی برای این بازیگر ایشون در سال اکران این فیلم موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فجر شد.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا