سیزده میلیارد بده و حواله 《مرسدس بنز》 ۲۲ میلیاردی بگیر!

خودروهای لوکس بنز از مدل c کلاس، cla و کلاس a در سامانه یکپارچه انجام شد و حال قیمت های نجومی برای حواله‌های این خودروها تعیین می‌شود.

فروش حواله‌های خودروی جانبازان همچنان در بازار آزاد ادامه دارد. قیمت این حواله‌ها معمولا در حدود ۲ تا ۴ میلیارد تومان قرار دارد اما برای خودورهای بنز شرایط فرق می‌کند.

به گزارش بدینسان به نقل از انتخاب؛ فروش حواله‌های خودروی جانبازان همچنان در بازار آزاد ادامه دارد.

قیمت این حواله‌ها معمولا در حدود ۲ تا ۴ میلیارد تومان قرار دارد اما برای خودورهای نز شرایط فرق می‌کند.

خودروهای لوکس بنز از مدل c کلاس، cla و کلاس a در سامانه یکپارچه انجام شد و حال قیمت های نجومی برای حواله‌های این خودروها تعیین می‌شود.

قیمت حواله خودروی بنز c کلاس ۱۲ تا ۱۳ میلیارد تومان در فضای مجازی است. حواله بنز cla هم حدود ۹ الی ۱۲ میلیارد تومان قیمت دارد و برای کلاس هم قیمت ۱۰ میلیارد تومان اعلام می‌شود.

نکته جالب اینجاست که قیمت نهایی این سه مدل خودرو در بازار آزاد بین ۱۸ تا ۲۲ میلیارد تومان اعلام شده است.

دو مدل مرسدس بنز C۱۸۰ و CLA۱۸۰ خودروهایی هستند که برای جانبازان در نظر گرفته شده است. این دو محصول البته جزو نسخه‌های پایه محسوب می‌شوند اما با این وجود به نظر می‌رسد که با واردات این خودروها شرکت ستاره ایران نیز که از قدیم واردات محصولات بنز را بر عهده داشت دوباره به میدان بازگردد. نکته جالب اینجاست در حالی که ارز برای واردات خودرو و حتی کارکرده‌ها وجود ندارد شاهد ورود خودروهای آلمانی برای جانبازان هستیم.

هر دو خودروی مورد نظر از پیشرانه بنزینی و برقی به صورت ترکیبی استفاده می‌کنند. مرسدس بنز CLA‌ از پیشرانه ۱.۳ لیتری توربو بهره می‌برد که توان حداکثری آن با ترکیب پیشرانه برقی به ۱۳۶ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتن.متر گشتاور می‌رسد. توان این پیشرانه‌ها نیز از طریق گیربکس هفت سرعت دوکلاچه تر به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

اما مردس بنز کلاس C ۱۸۰ توان بیشتری نسبت به مدل CLA دارد. این خودرو از پیشرانه بنزینی ۱.۵ لیتری توربو بهره می‌برد که توان آن با کمک پیشرانه برقی به ۱۷۰ اسب بخار می‌رسد و حداکثر گشتاور آن روی ۲۵۰ نیوتن.متر قرار دارد. گیربکس این خودرو نیز پیشرفته‌تر و از نوع ۹ سرعت دوکلاچه تر است. یکی از نکات جذاب درباره مرسدس C۱۸۰‌ سیستم انتقال قدرت آن است که به محور عقب توان را منقل می‌کند و می‌تواند جذابیت بیشتری البته برای جانبازان داشته باشد.

 

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا