قتل ناموسی دختر ۱۹ ساله توسط پدر سنگدل

بدینسان :

قتل دختر 19 ساله به دست پدر

سرهنگ محمد معظمی گودرزی در این‌باره گفت: روز گذشته خبری مبنی بر مرگ مشکوک دختری جوان به پلیس اعلام شد. در گزارش تماس اولیه با پلیس علت مرگ نیز خودکشی اعلام شده بود. در همین راستا نیز تیمی از ماموران کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر (عج) پلیس پیشگیری تهران سریعا به محل اعزام شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری با حضور در صحنه متوجه آثار کبودی بر روی سر و گردن دختر جوان شدند که همین سر نخ کافی بود که ماموران اعزامی به اظهارات پدر وی مبنی بر خودکشی دخترش مظنون شده و موضوع را با بازپرس ویژه قتل در میان بگذارند.

معظمی گودرزی ادامه داد:‌ بعد از تحقیقات  پلیسی و پی‌جویی‌های انتظامی و همچنین بررسی صحنه جرم مشخص شد پدر دختر پس از متوجه شدن روابط غیر متعارف دخترش با پسری جوان، او را با ضربات به سر و خفه کردن به قتل رسانده است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه پدر دستگیر شده از اتباع کشورهای همسایه است، گفت:‌این فرد تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به ارتکاب قتل دخترش اعتراف کرد. در ادامه برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و متهم به همراه پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

وی با اشاره به این پرونده گفت:‌ آموزش مهارت‌های زندگی و اندکی تحمل، تدبیر و گذشت از بروز چنین حوادثی پیشگیری خواهد کرد.

منبع:سیمرغ

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا