خانم های بازیگری که اولین رکورد عمل های زیبایی را انجام داده اند /چقدر تغییر کرده اند

خانم‌های بازیگری هستند که دیگر به سیم آخر زده و هر چند وقت یکبار سراغ یک نوع عمل تازه می‌روند و از انواع ژل، فیلر و پروتز چیزی کم نذاشته‌اند. در این مطلب نگاهی به بازیگران زن ایرانی داریم که رکورد دار عمل‌های زیبایی هستند و بعد این همه عمل تغییر زیادی داشتند.

عمل زیبایی

نیوشا ضیغمی

رتبه اول لیست بازیگران عملی نیوشا ضیغمی است که تجربه چندبار عمل بینی، انواع ژل و بوتاکس، پروتز گونه و لب را در سابقه‌اش دارد. عکس قبل و بعد این خانم بازیگر تفاوت اساسی او را نشان می‌دهد.

عمل زیبایی

عمل زیبایی

عمل زیبایی

بهنوش طباطبایی

رقابتی سختی برای صدرنشینی جدول رکوردارهای عمل زیبایی بین نیوشا ضیغمی و بهنوش طباطبایی برقرار است.

 

بهنوش طباطبایی چند سالی است که با عمل‌های زیبایی متعدد قیافه‌اش از این رو به آن رو شد. از چشم تا گونه، بینی و لب، و پیشانی چیزی در صورت این خانم بازیگر نمانده که از تیغ جراحان زیبایی در امان مانده باشد.

متین ستوده

کافی است نگاهی به فیلم‌های چندسال پیش خانم ستوده بیندازید و تصویرش را با چهره فعلی‌اش در مجموعه “ناتو” مقایسه کنید تا متوجه تفاوت‌های اساسی در چهره این بازیگر بلند قد بشوید.

عمل زیبایی

عمل زیبایی

او هم لیفت چشم و پیشانی، صورت، بوتاکس و تزریق فیلر را در پرونده دارد و رتبه سوم رکورددارهای عمل زیبایی را به‌خود اختصاص داده است.

عمل زیبایی

بهاره افشاری

شیطان مجموعه “او یک فرشته بود” را به یاد دارید؛ حالا آن بازیگر را در کنار خانم باهوش مجموعه “پدرخوانده” و “شب های مافیا” بگذارید! باورش سخت است؟!

عمل زیبایی

عمل زیبایی

تغییرات چهره بهاره افشاری از چند سال پیش شروع شد، تا جایی که چهره فعلی خانم بازیگر دیگر هیچ شباهتی به روزهای اولیه شروع به کارش در سینما و تلویزیون ندارد.

عمل زیبایی

الناز حبیبی

رتبه پنجم لیست رکوردار عمل‌های زیبایی بازیگران زن ایرانی به الناز حبیبی می‌رسد. چهره بیبی فیس الناز حبیبی بعد از عمل بینی زیباتر شد.

عمل زیبایی

 

اما در چند سال اخیر، او هم از قافله عمل‌های زیبایی جا نماند و با انجام چند کار زیرپوستی و زیرکانه، صورتش جوان‌تر از روزهای جوانی‌اش شد. او به حدی جوان‌تر شده که انگار صورتش را با تافت فیکس کرده‌اند و حتی خط و چروکی از گذر سن هم روی صورتش نمی‌افتد.

عمل زیبایی

نمایش کامل خبر

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا