تصویری جدید ازتیپ آمریکایی آهو خردمند در خارج از کشور!

تصویری از آهو خردمند در خارج منتشر شد که چهره اش را نخواهید شناخت.عکسی جنجالی از آهو خردمند بازیگر ایرانی در خارج با چهره و استایلی بسیار متفاوت باعث تعجب کاربران شد.

صحبت های بانو اهو خردمند در مورد مهاجرتش: “چون بازیگر زن در سن و سال من كم بود، پیشنهاد كار زیاد داشتم. سپس پیشنهادها كم شد. من كه حقوق بگیر جایی نبودم و خلاصه بعد از حدود یک سال بیكاری، تصمیم گرفتم بروم.”

آهو خردمند متولد 14 اردیبهشت 1329 در تهران، بازیگر، نقاش و مترجم است.

آهو خردمند در خانواده ای هنرمند در تهران چشم به جهان گشود. پدرش مصطفی خردمند از بازیگران وکارگردانان عرصه تئاتر و عمویش در فیلمنامه نویسی مشغول بود، خواهرش مرحوم نیکو خردمند هم بازیگر و دوبلور معروف و همسر خواهرش اسماعیل شنگله نیز از مشاهیر تئاتر بود.

بازیگری در تلویزیون را از سال ۱۳۵۱ با مجموعه آدم و حوا آغاز نمود .و پس از آن در مجموعه های دیگری مانند: خلیل ده مرده، طلاق، در گذر عاشقی به ایفای نقش پرداخت.

او در سریال مختارنامه نقش همسر خولي را بر عهده داشت از دیگر سریالهای او میتوان به به کجا چنین شتابان، آژانس دوستی، ملکوت اشاره کرد.

ایشان در سینما فیلم های پرتقال خونی، قفس طلایی، یتیم‌خانه ایران، واکنش پنجم و همیشه پای یک زن در میان است و 30 فیلم سینمایی دیگر را در کارنامه دارد.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا