زیبایی جادویی خواهر علی رضا بیرانوند!و رقص زیبای دختر خوشگل بیرانوند!

اکرم بانو همسر علیرضا بیرانوند میباشد که اینبار با عکسی با همسر و خواهر بیرانوند سوژه شد اما اونچه که جالب تر بود ست داماد جدید علیرضا بیرانوند؛, علی رضا بیرانوند تو این چند ساله به شدت حاشیه دار شده اما نکته اینجاست که همسرش در این روند تاثیرگذاره و اینبار ویدیویی از رقص دخترش گذاشت.

از این ها بگذریم و برسیم به استایل و اونچه که در زندگی شخصی علیرضا بیرانوند وجود داره، که خب باید گفت و اشاره کرد که این گلر قد بلنده ما همسری دارد به نام اکرم بانو! تو همون دوره جام جهانی بود که با حواشی “سلام زیبا” ما به اکرم بیرانوند گفتیم اکرم بانو و بعد دیدیم همه جا پر شده از تیتر اکرم بانو!

نکته جالب اینکه اکرم بیرانوند دختر عموی علیرضا هستش و از اون دست خانوما نیست که برای شهرت هرچه بیشتر پیج اینستاگرامش الکی فامیلیش رو زده باشه.

اما جالبه که سری هم بزنیم به پیج بارانا بیرانوند که خب از اونجایی که پیج هر کسی کمی تا قسمتی نشونگر شخصیت و روحیه اون فرده، انگاری بارانا خانوم شیطون تر از طاها هستن و در این صفحه انواع و اقسام عکس و ویدیوهای ژیمناستیک و استنخر رو باز و سفر های مختلف و مدلینگ و رقص و … رو به اشتراک گذاشتن!

 

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا