اولین عکس منتشرشده از چهره خواهران تتلو با پوششی متفاوت و تیپ گنگستری

بدینسان:عکسی از نسیم مقصودلو خواهر امیر تتلو منتشر شد که این خانم پوشش کامل دارد و چهره اش با عکس های دیگرش متفاوت است. مدتها قبل خبری راجع به دستگیری خواهر امیر تتلو منتشر شد. بر اساس اخباری که منتشر شده بود او در یک مجلس به خوانندگی مشغول بوده که دستگیرش کرده بودند.

 

امیر تتلو خودش جز یکی از خوانندگان پر حاشیه ایرانی است. اما راجع به خوانواده او کمتر پیش می اید که خبری منتشر شد.

نسیم مقصودلو مربی بدنسازی بوده و کارشناس تربیت بدنی می باشد او نیز در زمینه خوانندگی فعالیت دارد و چند آهنگ را نیز منتشر کرده استو

در حالی که در کشور مان زنان نمی توانند به صورت رسمی در زمینه خوانندگی فعالیت داشته باشند اما برخی از آنها همانند خانم نسیم مقصودلو به صورت غیر رسمی در زمینه موسیقی فعالیت می کنند.

خواهر دیگر امیر تتلو نغمه مقصودلو نام دارد نغمه مقصودلو یکی از هنرمندان رسمی کشورمان می باشد او در رشته هنرهای تجسمی تحصیل کرده توانسته که تندیس غزال طلایی را در بخش هنرهای تجسمی ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز در رشته ویدیو آرت کسب کند.

علت دستگیری خواهر تتلو

خواهر تتلو به جرم خوانندگی بازداشت شد.

بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی خبر داد: نسیم مقصودلو خواهر امیر تتلو در رشت به جرم خوانندگی در یک مراسم خصوصی بازداشت شد.

امیر تتلو درباره خانواده اش گفت: هم خودم دوست داشتم و هم پدر و مادرم. چون مادرم عاشق خوانندگی بود و مدام تو خونه آواز می‌خوند. خواهرم هم همین طور. پدرم هم عاشق فوتبال بود. فوتبال نگاه می‌کرد و با صدای بلند داد

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا