نگاهی به استایل پردیس پورعابدینی سادگی عجیبش در لباس!

پردیس پورعابدینی بازیگر مشهور ایرانیه که در بازیگری کمرنگ شده اما می بینیم خانوم خانوما رو در حالی که تو اینستاگرام فعال شده حسابی!

پردیس پورعابدینی سن و سال بالایی نداره اما شاید چهر ای پخته از این حرفا داشته باشد. خانوم بازیگر اصلا و ابدا اهل انتشار عکس و استایل نامتعارف نیست و اینبار نیز رفت سراغ فتوشات های که از زاویه دوربین بسته گرفته شده بودن و با روسری مادر بزرگش حسابی نونوار شد.

عکسی متفاوت از پردیس پور عابدینی را در زیر می بینید.

پردیس پورعابدینی بازیگر نوظهوری است. پردیس پورعابدینی متولد دهه 70 است.پردیس پوعابدینی با سریال آقازاده به شهرت فراوان رسید. پردیس پورعابدینی برای بازی در فیلم غریب هم برندهٔ سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن شد. عکسی جدید لباس خاص پردیس پور عابدینی را ببینید

پردیس پورعابدینی تیپ ساده

پردیس پورعابدینی علاوه بر ظاهر خدادادیش، در استایل و لباس هم میشه گفت به نسبت بانوان این زمان ساده تر نیز هست. شاید بگین سادگی کجا بود که خب باید بگیم پردیس پور عابدینی سال گذشته زمانی که برای جشنوازه فجر حضور پیدا کرد با وجود اینکه هنوز آب و تاب نو بودن داشت و تازه آقازاده تموم شده بود، اما با استایلی به شدت ساده ظاهر شد و تعجب همرو درآورد!

بیوگرافی پردیس پورعابدینی 

پردیس پورعابدینی متولد 22 فروردین 1379 در تهران ، بازیگر تلویزیون و تئاتر می باشد.

دوره دیده کلاس های بازیگری می باشد که از تئاتر شروع کرد و با فیلم کوتاه جلوی دوربین رفت تا اینکه با سریال شبکه خانگی آقازاده به اوج شهرت رسید. او با اشاره به چند بازیگر سابق می گوید نمی خواهم با تکیه بر فضای مجازی مطرح شوم.

10 سالگی برای اولین با دیدن فیلم هامون عاشق بازیگری شدم ، نمی دانم چه اتفاقی در من افتاد اما در جریان بودن زندگی در آن فیلم من را به سمت بازیگری کشاند.

 

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا