ویدیویی از بدن آماده کریس بامستد آقای المپیا کمر باریکی《فیگور وکیوم》 را به نمایش گذاشت!

کریس بامستد در حالی که قصد دارد پنجمین پیروزی موفقیت‌آمیز خود را در المپیا 2023 کسب کند، شرایط فوق‌العاده بدن خود را در اینستاگرام نشان می‌دهد.

آماده سازی بامستد برای المپیا بالاخره به پایان می رسد و کریس بامستد بارها گفته است که این یکی از سخت ترین سال های عمرم تاکنون بوده است. بامستد همیشه با اضطراب و ترس های خود دست و پنجه نرم کرده است ،کریس بامستد در به‌روزرسانی‌های اینستاگرام خود کلیپی چشمگیر از کمر باریکی و وکیوم شکم خود منتشر کرد.

تمرین وکیوم شکم: چگونه آن را انجام دهیم؟

1. از طریق بینی عمیق نفس بکشید و به آرامی دهان خود را بیرون دهید. در حین بازدم، قسمت پایین شکم خود را بکشید.

2. انقباض عرضی شکم خود را احساس کنید. برای احساس بهتر این حرکت می توانید انگشتان خود را در قسمت پایین شکم خود قرار دهید.

3. تصور کنید ناف شما به سمت پشت ستون فقرات کشیده شده است.

4. در حالی که کمر خود را در داخل نگه می دارید، به طور معمول اما کم عمق از طریق بینی نفس بکشید.

5. این وضعیت را برای 20 تا 60 ثانیه نگه دارید و در طول زمان به علامت یک دقیقه برسید.

انجام حرکت وکیوم شکم را می توان در هر وضعیتی (نشسته، ایستاده، دراز کشیده، زانو زده) و در هر مکانی انجام داد. در واقع انجام این کار در زمان‌های مختلف در طول روز تأثیر خوبی و پیشرفت زیادی است، مانند زمانی که پشت میز خود یا در ماشین خود می‌نشینید یا در صف نانوایی ایستاده‌اید. به کشیدن عضلات شکم و نگه داشتن ایزومتریک در موقعیت های مختلف عادت کنید.

با این حال، پس از چند بار تمرین این حرکت، متوجه خواهید شد که عضلات شکم شما شروع به “شیار” می کند و هر بار که سعی می کنید این حرکت را انجام دهید، به تدریج آسان تر می شود.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا