امضای شخصی سانیا سالاری تو ژستایی که میگیره!خانوم ابتدا فشن بوده بعد دست و پا درآورده!

سانیا سالاری بازیگر نقش نازی در سریال گیسو تصویری جالب و جدید از خود منتشر کرد.

سانیا سالاری بازیگر جوان و جذاب سینما و تلویزیون که بعد از حضور در توسریال دلدادگان معرفی شد اما نقطه اوج کار سانیا خانوم سالاری سریال گیسو بود که حضور سوپراستارهایی نظیر گلزار و سیدی و البته قرار گرفتن در کنار ساره بیات و هانیه توسلی باعث شد سانیا خانوم یالاری هم به شدت دیده شود و بازیش به چشم بیاد.سانیا بعد از اینکه مورد توجه قرار گرفت در فضای مجازی و اینستاگرام هم فعال شد و سعی می کند هر چند روز یکبار حداقل یک پست شخصی از خودش منتشر کند

حیوان خانگی سانیا

در واقع الان دوره و زمونه جوری شده که همه بازیگرا و سلبریتی ها انگار باید یک یا چند حیوون خونگی داشته باشن و اصلاً نداشته باشن بی کلاس به حساب میان. سانیا هم از این قضیه مستثنی نیست و یه سگ کوچلو جذاب داره و هر از گاهی عکس و ویدیو ازش منتشر می کنه تا همه بدونن!

بیوگرافی سانیا سالاری 

سانیا سالاری متولد 20 تیر 1368 در بوشهر، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته تدوین سینما می باشد، از تئاتر با چهره های صاحب نامی شروع کرد و حالا به تلویزیون رسیده و در رویایی درخشش می باشد. ایشان وی فارغ التحصیل کارشناسی رشته تدوین و کلاس‌ های بازیگری را زیر نظر مهتاب نصرپور و کارگاه های هنری محمد رحمانیان گذرانده است. سانیا مجرد است و ازدواج نکرده با این حال یه جورایی خودش را مامان می دونه! به همون دلیل بالایی!

با اینکه خود متولد بوشهر است اما پدر مرحومش (وکیل) و اهل بیرجند بود و مادرش اهل آبادان بوده و پدربزرگ و مادربزرگ مادری اش عرب اهل سوریه هستند.

 

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا