زیبایی بی امان مهشید جوادی با این ست استایل متفاوت از قبل!

مهشید جوادی بازیگر سریال بچه مهندس می باشد که با استایل حسابی فالووراشو متعجب ساخت

مهشید جوادی بازیگر جوان ایرانی سال ۱۳۷۴ در ارومیه متولد شده است. او تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است. از آثار هنری ایشان می توان به نقش آفرینی در سریال آنام و بچه مهندس اشاره کرد. در قسمت زیر عکس از مهشید جوادی بازیگر سریال بچه مهندس با استایل جدیدش به رنگ سال را مشاهده می کنید.

 

مهشید جوادی در اینستاگرام

خب صفحه اینستاگرام هر کسی نشون دهنده یه جورایی شخصیت و سلیقه اون فرده که بقیه میتونن حدس و گمان هایی در موردش بزنن. ما هم ابتدای متن گفتیم مهشید جوادی جنب و جوش زیادی داره چرا که خانوم بازیگر خیلی زیاد علاقمنده تا تصاویری به دور از سادگی داشته باشه.

این عجیب بودنه هم از لحاظ ژست دیده میه و هم تو استایل و ظاهری که خانوم بازیگر بریا خودشون میسازن! مثلا یه موقع می بینی مهشید بانو کج و کوله میشه و بار دیگر محو افق!

 

زندگی هنری خانم بازیگر

اگر از مخاطبان تلویزیون باشید حتما با چهره مهشید جوادی بازیگر نقش جوانی مارال در سریال آنام آشنا هستید. بازیگر جوانی که در اولین تجربه خود در مقابل دوربین جواد افشار و سریال پرمخاطب آنام قرار گرفت امروز چهره شناخته شده تری دارد.

مهشید عاشق خواندن فیلم نامه است.و او بازیگری را حرفه خونی می داند و برای رسیدن به جایگاه فعلی زحمات بسیاری را متحمل شده است.

خانوم جوادی سابقا بازی در تئاتر های مختلفی در ارومیه و تهران را داشته است و سال ۹۵ سریالی با محوریت دریاچه ارومیه با نام دریا از وی در شبکه شما پخش شد.

وی تحصیلات عالیه بازیگری را در مقاطع مختلف به پایان رسانده است و از نظر کارگردان ها یکی از بهترین بازیگران جوان در سینمای ایران خواهد بود. در سال ۱۳۸۰ وارد کلاس اول دبستان شده است و همچنین در سال ۱۳۸۵ مقطع راهنمایی و سپس در سال ۱۳۸۸ وارد دوره دبیرستان شده است.

قبل از بازیگری در زادگاهش ارومیه تئاترهای زیادی بازی کرده است و در سال ۹۲ برای اجرای تئاتر به تهران آمد و در تهران برای سریال های تلویزیونی انتخاب شد. همچنین در سال ۱۳۹۵ برای ایفای نقش در سریال دریا انتخاب شده است. همچنین سریال دریا توانست او را به قله موفقیت نزدیک تر کند.

مهشید جوادی برای ورود به عرصه بازیگری زحمت کشیده است و از پل های بزرگی عبور کرده تا به اینجا رسیده است. بعد از بازی در سریال آنام بسیاری از کارگردان های سینما به او پیشنهاد همکاری داده اند.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا