ویدئویی از آواز خوانی سحر دولتشاهی

بدینسان: سحر دولتشاهی بازیگر بااستعداد سینما و تلویزیون متولد16مهر1358 در تهران است. بازی سحر دولتشاهی در سریال مسافران ساخته همسر سابقش رامبد جوان بسیار مورد پسند مردم بود و موجب شد خیلی زود به شهرت برسد.

ویدئویی از آوازخواندن سحر دولتشاهی در نمایش بینوایان به اشتراک گذاشته ایم.

نمایش بینوایان به کارگردانی حسین پارسایی سال ۱۳۹۷ در سالن ‌رویال ‌هتل ‌اسپیناس ‌پالاس به روی صحنه رفت. در این نمایش پارسا ‌پیروزفر، نوید ‌محمدزاده، پریناز ‌ایزدیار ، نیلوفر خوش‌خلق، سحر ‌دولتشاهی، هوتن ‌شکیبا، اشکان ‌خطیبی، امیرحسین ‌فتحی و…. به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سحر دولتشاهی بازیگر مشهور ایرانی متولد 16 مهر 1358 در تهران است. وی سابقه مجری گری را نیز در کارنامه هنری خود دارد. تحصیلات سحر دولتشاهی لیسانس رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره و لیسانس مترجمی زبان فرانسه از دانشگاه آزاد است. فرشته عدل نام مادر دولتشاهی است که نایب رئیس فدراسیون شنا بوده و پدرش فضلی مهندس مکانیک است و یک شرکت ماشین آلات دارد و در تورهای دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعالیت دارد. سحر دولتشاهی دارای یک برادر به اسم «روزبه» و یک خواهر به اسم «نسیم» است که برادرش دانش‌آموخته دانشگاه شهید بهشتی و فوق لیسانس محاسبات در کاناداست و نسیم دانش‌آموخته دانشگاه تهران و دکترای باستان‌شناسی در برلین است. خانواده دولتشاهی از نوادگان خاندان قاجاری دولتشاهی هستند.

 

نمایش کامل خبر

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا