وقتی لاله مرزبان دلی یه سری چیزا رو به اشتراک میذاره!

لاله مرزبان در گذشته بیشتر توی فضای مجازی فعالیت میکرد ولی خب این روزا خانوم باز هم فعالیت میکنه اما به روش خیلی شیک تر.

لاله مرزبان از بازیگرای خوش پوش ایرانیه که این روزا بر روی پرده سینماهاست و با ایفای نقش در فیلم “نگهبانِ شَب” مورد توجه مخاطبین قرار گرفته. لاله مرزبان تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته لاله مرزبان بازیگر جوان متولد سال ۷۲ در شهر ازنا استان لرستان می باشد که در سریال هایی مانند هوش سیاه و انام ایفای نقش نموده است در این مطلب همراه با نیک صالحی شوید تا جدیدترین عکس جدید لاله مرزبان را ببینید.

استایل لاله مرزبان

لاله مرزبان به شدت اهل عکس گذاشتن تو اینستاگرامه که البته این روزها این موضوع میون همه بازیگرا دیده میشه و کمتر هنرمندی غیر این راه رو میره مثل خانوم لیلا حاتمی. البته که لیلا حاتمی هم به موقعش جنجالی میشه چرا که اصلا امکان نداره شما بازیگر باشید و ذره ای حاشیه اطرافتون نباشه. اما اونچه که مشخصه اینه که برخی از این چهره های مشهور به مانند خانوم لاله مرزبان از فضای نامرئیه مجازی به گونه ای استفاده دارند که گویی اگه این فضا نبود بازیگری اینچنین مشهور نمیشدن.

درباره فیلم بی همه چیز بیشتر بدانید

بی همه چیز فیلمی ایرانی در ژانر درام اجتماعی به کارگردانی محسن قرایی، نویسندگی محسن قرایی و محمد داوودی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی محصول سال ۱۳۹۹ است. این فیلم در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور داشته‌است.

این فیلم که با اقتباسی آزاد از نمایشنامه مشهور ملاقات بانوی سالخورده نوشته فردریش دورنمات ساخته شده‌است از تاریخ ۲۴ آذرماه ۱۴۰۰ در سینماهای ایران به نمایش عمومی درآمد

در ادامه خبر عکس جدید لاله مرزبان بخوانید در روستایی پیش از انقلاب فردی خان‌زاده با نام امیر به عنوان قاضی محلی در روستا فعالیت می‌کند و به خاطر سابقه خوبی که داشته، مردم به او اعتماد کامل دارند و بخش مهمی از کارهای روستا را به امیر سپرده‌اند. حال پس از سال‌ها یکی از اهالی روستا با نام لی لی که از روستا به خاطر تهمت مردم به فاحشه بودن رفته، به عنوان اشراف‌زاده به روستا برمی‌گردد و به مردم وعده می‌دهد که در صورت کشتن امیر، پول زیادی به آن‌ها خواهد داد.

بی همه چیز از آن دست فیلمهایی ست که داد میزند اقتباسی ست حتی اگر قبلش ندانسته باشید اقتباسی آزاد از نمایشنامه ملاقات بانوی سالخورده اثر فردریش دورنمات است. فیلم با زمان نسبتا طولانی ش فرصت کافی برای شخصیت پردازی و ته نشین کردن اتمسفر و فضای مورد نظرش را در ذهن مخاطب دارد و بین سکانسهایش هم نماهای بسیار آشنایی برای سینمای خارجی دوستان به یادگار گذاشته که ذهن را ناخوادگاه به داگویل یا مالنا یا نظایر آنها پیوند میزند. بی همه چیز نمادگراست و حضور معلم، پزشک ، پلیس ، قلدر ، مردم فقیر و حتی دختر مالک گاو اشاره به جریانهایی دارد که هرکدام از کارکترها نماد آن است.

بیوگرافی 

 

لاله مرزبان متولد ۲۹ دی ۱۳۷۲ در تهران، بازیگر است،فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری می باشد مینیک صورت و قد لاله ویژگیهای خاصی برای وی ساخته است یک خواهر بنام سها دارد، لاله از نوجوانی وارد بازیگری شده است،از دوران نوجوانی در مدرسه و سپس به صورت حرفه‌ای به تئاتر مشغول بوده است بعد از تحصیلات دانشگاهی دوره های آزاد بازیگری دانشگاه تهران را گذرانده است ،لاله مرزبان با نقشی فرعی در فیلم هیس ! دخترها فریاد نمی‌ زنند سال ۹۲ بکارگردانی پوران درخشنده تجربه حضور در سینما را بصورت کوتاه کسب کرد سپس در سال ۹۴ در فیلم دختر عمو پسر عمو بازی قابل قبولی داشت،اما حضور پرنگ وی در فیلم زیر سقف دودی سال ۹۵ خانوم درخشنده در نقش کیانا کنار بازیگرانی چون، مریلا زارعی، فرهاد اصلانی، بهنوش طباطبایی و آزیتا حاجیان مسیر جدید هنری برای وی باز کرد

می گوید با طی یک فراخان انتخاب بازیگری وارد فیلم پوران درخشنده شده است

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا