اقدام رسمی پرسپولیس برای جذب گزینه استقلال

سرپرست هوادار مدعی شد که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای جذب محمدرضا خالدآبادی به این باشگاه نامه زده‌اند.

خبرورزشی: سرپرست هوادار مدعی شد که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای جذب محمدرضا خالدآبادی به این باشگاه نامه زده‌اند.

علی طهماسبی، سرپرست باشگاه هوادار، در جریان مراسم قرعه‌کشی فصل جدید لیگ برتر گفت: در مورد برنامه‌ریزی‌های این تیم برای داشتن تماشاگر و هوادار گفت: تا حالا خیلی در این خصوص فکر نکرده‌ایم. اگر شما یک تیم تهرانی را پیدا کنید که از قبل هوادار داشته باشد، ما هم هوادار پیدا می‌کنیم.

او ادامه داد: زمانی که استقلال و پرسپولیس در استان تهران هستند، فکر نمی‌کنم جا برای مانور دادن روی این موضوع وجود داشته باشد.

وی درخصوص حضور فکری در تیم هوادار گفت: فکر می‌کنم یک کادرفنی قوی، مقتدر و به‌روز داریم. آقای فکری با دستیارانشان در حال تمرین دادن تیم هستند. حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد نقل و انتقالات تیم صورت گرفته است.

طهماسبی خاطرنشان کرد: اردویمان را از دیروز و در هتل المپیک آغاز کرده‌ایم. همه چیز خوب پیش می‌رود و امسال خیلی بیشتر از سال‌های قبل، امیدوار هستیم.

سرپرست هوادار درخصوص انتقال خالدآبادی به استقلال نیز توضیح داد: علاوه بر استقلال، تیم پرسپولیس نیز به دنبال جذب این دروازه‌بان است و رقابتی بین سرخابی‌ها شکل گرفته است. هر دو تیم برای جذب خالدآبادی نامه ارسال کرده‌اند.

وی در مورد رقم درخواستی ۱۰ میلیاردی هوادار برای صدور رضایت‌نامه خالدآبادی گفت: به هر حال او از سرمایه‌های باشگاه است. او یک ویژگی دارد که هیچ گلر دیگری ندارد. با توجه به کاهش لیست بزرگسالان، همه تیم‌ها به دنبال این هستند که سنگربان دومشان، زیر ۲۳ سال باشد.

طهماسبی در پایان گفت: خالدآبادی سنگربان شماره یک تیم ملی است و مطمئن باشید که او ارزش چنین قیمتی را دارد.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا