فریبا نادری بعد از یکسال از ازدواج دومش از دختر زیبایش رونمایی کرد / شباهت بیش اندازه دختر به مادرش

فریبا نادری بازیگر معروف و خوش اخلاق ایرانی می باشد که سال هاست در تلویزیون فعالیت دارد اما در سینما بسیار کم دیده می شود،فریبا نادری یک سال بعد از ازدواجش برای اولین بار مادر شد و تولد دخترش حال و هوای دیگری به زندگی او و همسرش بخشید.

شوهر دوم!

فریبا نادری 8 سال بعد از درگذشت مسعود رسام با مهرداد طباطبایی از فعالان مواد غذایی و لبنیات ازدواج کرد و برای بار دوم زندگی مشترک تشکیل داد. بعد از درگذشت مسعود رسام فریبا نادری اعلام کرد که هرگز با اهالی سینما ازدواج نمیکند و همسر او هم شغلی خارج از حیطه هنر دارد.

فریبا نادری

فریبا نادری متولد ۱۳۶۳، بازیگر و مدیر بازرگانی ایرانی است. فریبا نادری به طور اتفاقی وارد عالم بازیگری شد، او با سریال «مروارید سرخ» معرفی شد و با سریال «گل بارون‌زده» باعث شد که اهالی سینما روی بازی او حساب ویژه ای باز کنند. او به جز بازیگری به خانه داری به ویژه آشپزی علاقه ویژه ای دارد و هرگاه که در منزل است، وقت خود را صرف آشپزی می‌کند.

رشته تحصیلی‌ام، گرافیک رایانه‌ای بود، اما می‌خواستم زودتر به هدف‌هایم نزدیک‌ شوم. من با کار بازاریابی شروع کردم، البته به علت بازیگری نمی‌توانستم تمام وقت کار کنم.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا