شباهت بی همتای اقای بازیگر کمدی به جان سینا قهرمان کشتی کج /جان سینای ایرانی

محمدشعبان پور بازیگر کمدی ایرانی که ایشان  خاطره ای هم تعریف کرده اند در مورد زدن سبیل هایش و شباهت کم نظیرش به جان سینا بازیگر و کشتی کج کار حرفه ای امریکایی،شباهت این دوبازیگر را در کنار هم مشاهده فرمایید.

جان فلیکس اَنتونی سینا۴۶ ساله متولد ماسوچوست امریکا، کشتی‌گیر حرفه‌ای، بازیگر و رپر سابق آمریکایی است. او از سال ۲۰۰۱ با کمپانی دبلیودبلیوئی قرارداد بسته اما از سال ۲۰۱۸ به صورت پاره‌وقت کشتی می‌گیرد. او رکورددار ۱۶ قهرمانی جهانی در دبلیودبلیوئی است و یکی از بزرگ‌ترین کشتی‌گیران حرفه‌ای تمام دوران شناخته می‌شود،همسر ایشان خانم ایرانی به نام شی شریعت زاده می باشد، که جان سینا از علاقش به چلوکباب ایرانی و دست پخت ایرانی همسرش خبر داد.

محمد شعبانپور بازیگر و کمدین ایرانی متولد ۱۳۷۰ در رودبار است. او از دهه ۱۳۸۰ به طور حرفه ای فعالیت هنری خود را در عرصه کمدی و تئاتر آغاز کرد.شعبانپور نفر اول استندآپ کمدی کشور (زمانی برای خندیدن ۱۳۹۷) شده و دوبله چند انیمیشن و اجراهای رادیویی را نیز در کارنامه دارد.خلق شخصیت محبوبِ «سروان دِموچی» پلیسِ مریخ در سریال «روزی روزگاری مریخ» ساخته پیمان قاسم‌خانی، از جمله کارهای موفق شعبانپور است.شعبانپور در مجموعه «مهمونی» صداپیشه کاراکتر کلاغ (نوک خراب) است.محمد شعبانپور تاکنون در آثار مختلفی حضور داشته است که از میان آنها می توان به معرکه، روزی روزگاری مریخ، سلام تهران و عزیز میلیون دلاری اشاره کرد.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا