همزمان با قهرمانی های هادی چوپان،فوتبالیست های اروپایی به رشته بدنسازی روی آوردند

تغییر فیزیکی بازیکنان معروف فوتبال در این چندماه اخیر و روی آوردن به رشته بدنسازی از جمله مسعود اوزیل ،روی کین و آردا گولر،این تغییر مصادف بوده با قهرمانی های هادی چوپان قهرمان زیبایی اندام ارنولد کلاسیک امریکا و انگلیس،شاید تاثیر بدن زیبای هادی باعث این تحولات شده است،از دید فان به این اتفاقات هیچکدام نمی توانند رقیب هادی چوپان باشند.

هری اِدوارد کِین ۳۰ ساله بازیکن فوتبال اهل انگلستان است که به عنوان مهاجم برای باشگاه بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا بازی می‌کند و کاپیتان تیم ملی انگلستان است. او بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلستان و باشگاه فوتبال تاتنهام هاتسپر است و همچنین دومین گلزن برتر تاریخ لیگ برتر به شمار می‌آید.

مسعوداوزیل۳۵ ساله از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۸ در تیم ملی آلمان بازی می‌کرد. به او لقب پادشاه پاس را داده‌اند و از سوی فیفا آقای پاس گل جهان معرفی شده‌است. او قابلیت بازی با توپ، پاس‌های عالی و قدرت دید بالایی دارد. اولین تیم او وستفالیا ۰۴ بود که تیمی محلی در منطقه شالکه است، پس از آن به شالکه ۰۴ ملحق شد و اولین بازیش برای این تیم را در ۱۷ سالگی انجام داد و به یکی از پدیده‌های تیمش مبدل شد.

آردا گولر۱۹ ساله بازیکن فوتبال اهل ترکیه است که در پست هافبک هجومی برای باشگاه فوتبال رئال مادرید در لا لیگا و تیم ملی فوتبال ترکیه بازی می‌کند.

1 دیدگاه

  1. درود بر شما ازتون ممنونم که درباره این سریال فوق العاده زیبا مطلب گذاشتید خیلی خوشحال شدم. امیدوارم زحمات من جواب بده و سریال ملکه سوندوک پس از دوبله در ایران از شبکه دو یا سه پخش بشه💖🌼🌼🌼🌼🌼💖

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

This will close in 0 seconds