ریخت و قیافه متفاوت مانی نوری که همان بازیگر “زی زی گلو” است

🔸عکسی جالب و دیده نشده از مانی نوری بازیگر خوش چهره ایرانی که کودکان دهه 70 او را به خوبی به یاد دارند با چهره ای جذاب در خارج منتشر شد

مانی نوری بازیگر، نویسنده و کارگردان سینمای ایران است که از سن ۶ سالگی کار خود را با بازی در مجموعه قصه‌های تابه‌تا آغاز کرد. مجموعه قصه‌های تا به تا یا همان زیزیگولو از محبوبیت خاصی میان مردم برخوردار بود و امیر آقا جمالی (مانی نوری) از آنجا راه خود در سینما و تلویزیون ایران را آغاز کرد.مانی نوری کار خود را با بازی در سریالهای متفاوتی ادامه داد. در سریال خانه ما نقش پویا را ایفا کرد و برای بازی در آن نقش جایزه بهترین بازیگر نوجوان از شبکه ۳ را دریافت کرد.

در طی سال مانی نوری سعی کرده است تا کار خود را به صورت حرفه‌ای انجام دهد. او کار‌هایی را که در دوران کودکی انجام داده است را تائید نمی‌کند و می‌گوید به آن‌ها افتخار نمی‌کند. مانی نوری می‌گوید که والدینش در عرصه هنر و سینما تجربه و فعالیتی نداشته اند تا راه اصلی را به او نشان دهند. او بیان می‌کند که بازیگری با روحیات او سازگار نیست و خدا را شکر می‌کند که کار‌های که در این زمینه انجام داده است بازخورد منفی نداشته است و دوست دارد این راه را ادامه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

This will close in 0 seconds